Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
moi Drodzy Klient wygrał licytację, wyjaśniłem mu jednak że z uwagi na sytuację panującą u mnie w firmie nie mogę sprzedać przedmiotu - wytłumaczenie przyjął. Jak dokonać zwrotu jego pieniędzy tych co mam w systemie allegro i jak dokonać procesu zwrotu opłat w związku z obsługą ogłoszenia/prowizji?
pozdrawiam
Łukasz Gabarkiewicz
dziękuję za szybką odpowiedź - no właśnie chciałem tak zrobić już wcześniej ale po
Przejdź do zakładki zamówienia Znajdź zamówienie klienta, któremu chcesz zwrócić wpłatę.
nie mam tam niczego 😕
wiec nie mogę dokonać zwrotu wpłaty i zwrotu prowizji 😞
@gabar83 To była licytacja na Allegro, czy na Allegro Lokalnie?
Na Lokalnie nie ma możliwości zwrotu opłaty za transakcję (prowizji) i nie ma możliwości zwrotu wpłaty przez Allegro - musisz pieniądze wypłacić i zwrócić kupującemu zwykłym przelewem.
lokalnie
rozumiem dziękuję
a jeżeli przedmiot nie został sprzedany to zwrot prowizji nie przysługuje ?
Na Lokalnie niestety nie. Allegro sprytnie nazwało to opłatą za transakcję, a nie prowizją od sprzedaży.
Na prawdziwym Allegro jeśli nie doszło do sprzedaży z winy sprzedającego zwrot prowizji również nie przysługuje .