anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wygrał licytację, wyjaśniłem mu jednak że z uwagi na sytuację nie mogę sprzedać przedmiotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
gabar83
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

moi Drodzy Klient wygrał licytację, wyjaśniłem mu jednak że z uwagi na sytuację panującą u mnie w firmie nie mogę sprzedać przedmiotu - wytłumaczenie przyjął. Jak dokonać zwrotu jego pieniędzy tych co mam w systemie allegro i jak dokonać procesu zwrotu opłat w związku z obsługą ogłoszenia/prowizji?

pozdrawiam

Łukasz Gabarkiewicz

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
gabar83
#8 Zapaleniec#

dziękuję za szybką odpowiedź - no właśnie chciałem tak zrobić już wcześniej ale po 

Przejdź do zakładki zamówienia Znajdź zamówienie klienta, któremu chcesz zwrócić wpłatę.

nie mam tam niczego 😕 

wiec nie mogę dokonać zwrotu wpłaty i zwrotu prowizji 😞

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@gabar83 To była licytacja na Allegro, czy na Allegro Lokalnie?

Na Lokalnie nie ma możliwości zwrotu opłaty za transakcję (prowizji) i nie ma możliwości zwrotu wpłaty przez Allegro - musisz pieniądze wypłacić i zwrócić kupującemu zwykłym przelewem.

oznacz moderatorów
gabar83
#8 Zapaleniec#

lokalnie

rozumiem dziękuję 

a jeżeli przedmiot nie został sprzedany to zwrot prowizji nie przysługuje ?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Na Lokalnie niestety nie. Allegro sprytnie nazwało to opłatą za transakcję, a nie prowizją od sprzedaży.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

Na prawdziwym Allegro jeśli nie doszło do sprzedaży z winy sprzedającego zwrot prowizji również nie przysługuje .

_____________
Kama
oznacz moderatorów