anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wystawił negatywa

raf-comp
#10 Popularyzator#

 Wystawił negatywa po tym jak odmówił odbioru paczka.... czy jest możliwość zmiany opinii?? mam dowód w postaci linku inpost.  https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=424100498400001329231750  przesyłka była za pobraniem.  Kontakt był utrudniony, e-maile wracały jako nie dostarczone, informacja że adres e-mail nie istnieje, telefon też milczał. a tu gościu chciał zabłyszczeć i walnął negatywa.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Możliwość jest zmiany komentarza, ale czy zmienią?

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Gdzieś to muszę zgłosić??

oznacz moderatorów

serwis-texas
#20 Guru#

@raf-comp 

Bez żadnej złośliwości. Rozumiem że 15 kwietnia było już późno. Ale co się działo 16, 17?

Uważaj na takie rzeczy. Masz mało pozytywnych opinii. Pierwszy negatyw się na szczęście nie liczy. Pamiętaj, spadasz poniżej 98% i tracisz oznaczenie SMART!

oznacz moderatorów

raf-comp
#10 Popularyzator#

Nic się nie działo, klient odmówił przyjęcia, kontakt z mojej strony był w momencie jak przyszedł towar. Nie było kontaktu to znaczy jasno że  się rozmyślił.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@raf-comp W sprawie ewentualnego usunięcia oceny napisz proszę tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów