Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawił negatywa po tym jak odmówił odbioru paczka.... czy jest możliwość zmiany opinii?? mam dowód w postaci linku inpost. https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=424100498400001329231750 przesyłka była za pobraniem. Kontakt był utrudniony, e-maile wracały jako nie dostarczone, informacja że adres e-mail nie istnieje, telefon też milczał. a tu gościu chciał zabłyszczeć i walnął negatywa.
Możliwość jest zmiany komentarza, ale czy zmienią?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Gdzieś to muszę zgłosić??
Bez żadnej złośliwości. Rozumiem że 15 kwietnia było już późno. Ale co się działo 16, 17?
Uważaj na takie rzeczy. Masz mało pozytywnych opinii. Pierwszy negatyw się na szczęście nie liczy. Pamiętaj, spadasz poniżej 98% i tracisz oznaczenie SMART!
Nic się nie działo, klient odmówił przyjęcia, kontakt z mojej strony był w momencie jak przyszedł towar. Nie było kontaktu to znaczy jasno że się rozmyślił.