Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił perfumy, odebrał przesyłkę, otworzył oryginalnie zapakowane perfumy i zgłosił zwrot-zakup przez pomyłkę. Czy powinnyśmy zwrócić mu pieniądze? odesłał użyte perfumy. Jak rozwiązać temat takich klientów.
@BCGEnterprise klient ostąpieniem od umowy prawo własności do przedniotu przeniósl z powrotem na Ciebie , jedyne co pozostawia Ci Ustawodawca to obniżenie kwoty zwrotu środków adekwatnie do utraty wartości przedmiotu , ALE umniejszając zwrot musisz się liczyć z ew. dyskują no i zapewne stosowną oceną .
@BCGEnterprise Tak jak napisał @mdrogeria jeżeli stracił produkt na wartości to pomniejsz zwrot o tą wartość. Np sprawdź ceny perfum takich jak Twoje bez opakowań, bądź testerów i zwróć różnicę. Pamiętaj musisz umieć to uargumentować.
pomniejsz kwotę zwrotu informując kupującego o powodzie, coś i tak oddać musisz nawet 1 pln ale masz mieć to udokumentowane na podkładkę znajdź aukcję / ofertę na zakup takich perfum jak twoje ale otwartych lub wystaw na licytację i oddaj tyle ile dostaniesz z licytacji
@BCGEnterprise Napisz mu:
Zwrot ograniczony – w takim przypadku nie możesz odstąpić od umowy, jeśli:
Jeżeli jednak uważasz że nie należy to do "ograniczonego " zwrotu to przyjmij zwrot ale pomniejsz środki o tyle o ile zmniejszyła się wartość towaru.