anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zamówił 3 szt towaru za pobraniem. Niestety mamy tylko dwie. Jak to zmienić w zamówieniu.

Emijo_pl
#7 Wielbiciel#

Klient zamówił 3 szt towaru za pobraniem. Niestety mamy tylko dwie. Jak to zmienić w zamówieniu, żeby klient przy odbiorze zapłacił za 2 sztuki ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

br.
#21 Demiurg#

Nie wysyłaj dwóch, klientowi potrzebne trzy może mieć poważne pretensje bo będzie musiał przepłacać za trzecią sztukę u innego.

Zapytaj najpierw klienta czy chce dwie, jeśli chce to niech anuluje tamten zakup i kupi ponownie te dwie sztuki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Emijo_pl Skontaktuj się z kupującym i ustal czy wysłać czy coś innego!

oznacz moderatorów