anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zastrasza, obraża mnie w dyskusjach pomimo zwrotu srodków nadal jej nie konczy

simplyangel
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem z klientem, wszystko zaczęło się od momentu ze otworzył dyskusje cytuje pomimo zwrotu towaru nie dostałem zwrotu środków.

Wysłałam zapytanie do allegro czy jest możliwość sprawdzenie wysłania paczki przez klienta. pracownik allegro sprawdził to i okazało się ze klient nie nadał wogóle paczki.  pracownik allegro wysłał mu w dyskusji aby to sprecyzował, i tutaj juz Panu na tym poziomie cos się nie spodobało, bo już zaczął się dziwnie zwracać jak np. spytałam o potwierdzenie wysłania to mówił ze nie ma , co ja od niego chce wogóle, pisze mu ze bez otrzymania przesyłki pieniędzy nie mogę zwrócić bo nie mam podstaw do tego, a  również tak mi doradził pracownik allegro ale przecież to  normalne.  Na drugi dzień okazuje się ze klient wystawił mi negatyw ze pomimo szybkiego zwrotu pieniędzy nie dostał, paczka oczywiście wysłana w ostatni dzień zwrotu, masakra a popołudniu dopiero przesyłka  dotarła a negatyw juz zarobiony, Pisze do Pana ze proszę o zakończenie dyskusji i usunięcia komentarza który już wystawił a kurier dopiero był  z paczka, on na to ze pieniędzy nie ma jeszcze,  ok już pieniądze zwracam i dalej proszę o zakończenie dyskusji i komentarza, on ze nie bo nie ma jeszcze na koncie. allegro końcu wysłało w dyskusji komunikat o zwrocie pieniędzy i ja dalej proszę i klikam przycisk zakończ dyskusje, a facet dalej mówi ze komentarz zmieni i tak zmienił na negatyw typu sklepu nie polecam. No i super teraz to mam być happy. zaczyna mnie obrazac ze po polsku nie mowie i ze nie rozumie co on do mnie mówi. ja tak czytam i oczą nie wierze i dalej proszę o zakończenie dyskusji a on ze nie i zaczyna mnie starszyc skarbówka bo rachunku nie dostał ze to przestępstwo skarbowe. ja do niego ze dostał tylko ze mi wysłał ze zwrotem i wysyłam zdjecie.  i znowu proszę o zakończenie dyskusji i znowu ze nie bo on chce rachunek poprawiony w formie papierowej. na tym etapie wysłałam prośbę o pomoc do allegro, wysłałam nawet dwie a allegro mnie olało nie dostałam żadnej odpowiedzi zwrotnej, bo widzę ze facet sie tak nakręcił ze nie chce wogole skończyć tej dyskusji a to trwa już tydzień i mam dosyć bo mam inne rzeczy na głowie niż takiego buraka. W końcu napisałam ze dokument gotowy i czeka na odbiór, a on proszę mi wysłać poczta bo to kupione na allegro. i w tym momencie powiedziałam dość, bo widać ze facet tego nie skończy a ja nie musze nic mu takiego wysyłać bo nie świadczę takich usług  w ramach allegro , i teraz czekam niech się allegro w to wciągnie  bo to nie ma sensu.

tutaj mamy właśnie przykład człowieka który umiejętnie manipuluje bo niestety może, mogę podać nick tego człowieka, może ktoś miał już z nim do czynienia takich ludzi na allegro powinno się blokować. 

masakra i co ja w tym wszystkim jestem winna, chciałam tylko towar aby móc zwrócić pieniądze, a mam dyskusje o nic  na cały tydzień lub dłużej, a facet ewidentnie chciał oszukać i wyłudzić pieniądze.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Trafił ci się niezły dzwon ,niestety tacy też się rodzą i toku ich myślenia żadna siła nie zmieni .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@simplyangel Z Języka Polskiego - pała! Co do klienta niestety musisz się uodpornić na takie "wynalazki"...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@simplyangel 

1. trzymaj wszystkie zapisy rozmów, maile itp..  mogą się przydać.

2. przeczytaj ten temat,  może być przydatny w konkretnej sytuacji:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/straszenie-s%C4%85dem/m-p/379038#M127357

oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry 

Współczuję miałem. Podobny problem ale nie dokładnie taki sam. Niestety gościu wie co robi i próbuje coś ugrać.

Z tego co mogę doradzić:

1. Nie przejmować się trzeba twardo.

2. Odpowiadać na dyskusje i nie pozostawiać bez odpowiedzi.

3.Nie wdawać się w dyskusje tylko przeanalizować problem i pisać regułkami np. Ma Pan  prawo do tego i tego ale nie do tego na podstawie art. ... (żeby był stan faktyczny) wtedy kupujący się zaczyna zastanawiać ,że jednak tak łatwo nie pójdzie. 

4.Przystąpić do procedury reklamacyjnej.

5.Jeżeli zwrócił towar i jest pełnowartościowy oddać kasę i olać go.

6. Jeżeli nie chce oddać to jest podstawa do odrzucenia reklamacji.

ITD... 

Ja straciłem prawie 2 tygodnie nie chciał mi odesłać towaru chciał zwrot z POK ale ze mną nie poszło. Współczuję ciężki klient.

Moja sytuacja: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/sprzeda%C5%BC-uszkodzonego-lapto...

,,

Witam

Po 14 dniach dyskusji z nieuczciwym kupującym. (po 7 dniach przestał się odzywać).

Podsumowując:

1. 14 dni udowadniania racji

2.8 dni przegadywania się z nieuczciwym kupującym który nie chce zwrócić towaru ani tego mojego, ani tego rzekomo innego którego oczywiście nie dostał. Bo dostał ten co w aukcji

3. Nieuznanie reklamacji

4. 4 telefony umówione z allegro

5. 1 rozmowa z znajomym prawnikiem

6. Wykute przepisy rękojmi.

7.Przestudiowane fora i allegro gadane.

8.Zaopatrzenie się w kamerkę internetową do pakowania przedmiotu.

9. Tworzenie archiwum nagrań na dysku zewnętrznym i zdjęć paczki z przyporządkowanym numerem przesyłki i listem przewozowym.

 

Jestem gotów żeby znowu coś wystawić 🙂 Tylko pytanie czy warto...

Dziękuje za pomoc:

Allegro zamknęło dyskusje na moją korzyść !!.

Przeraża mnie fakt, że jak bym nie zareagował to bym miał spore problemy z kontem.


2 czerwca 2022, 18:45
Przykro mi, że nie udało się Państwu dojść do porozumienia. Kupującego proszę o wypełnienie wniosku o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących dostępnego na stronie: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index Sprzedający jest odpowiedzialny za rozpatrzenie reklamacji. Może ją uznać lub rozpatrzyć negatywnie, jeśli towar był zgodny z umową. Z toku korespondencji wynika, że sprzedający wydał odmowną decyzję. Rozumiem, że Kupujący nie zgadza się z takim rozwiązaniem i że nie jest Pan zadowolony z przebiegu transakcji. Niestety, jako serwis nie jesteśmy w stanie zmusić sprzedającego do zmiany decyzji oraz nie możemy jej podważyć, zatem nie mamy podstaw do podjęcia dalszych działań. Kupujący w tej sytuacji może uzyskać zwrot środków składając wniosek do POK. Sprzedającego informuję, że w tym przypadku nie oczekujemy spłaty należności oraz nie będą na konto nałożone sankcje z tego tytułu. Jednocześnie, z przedstawionym rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.
2 czerwca 2022, 18:45"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@simplyangel dziękuję za Twoją wiadomość. Zakończyliśmy dyskusję jako rozwiązaną. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów