Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
klient po tygodniu zgłosił, że nie otrzymał części przesyłki. Jestem w 100% pewien, że otrzymał wszystkie produkty w przesyłce, ponieważ samodzielnie pakowałem przesyłkę, dodatkowo każda paczka przed wysyłką jest udokumentowana zdjęciami. Proszę o pomoc jak mogę rozwiązać problem z klientem i czy jest możliwość sprawdzenia przez allegro czy klient nie stosował takich praktyk w przeszłości?
Pozdrawiam
Moderacja Ci w tym nie pomoże, napisz że masz zdjęcia z pakownia i zapytaj czy paczka była cala? musisz sam sobie z tym poradzić.
Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, żeby tak zrobić. A czy jest możliwość sprawdzenia przez allegro czy klient nie kombinuje w ten sposób od dłuższego czasu, że informuje sprzedających o nie otrzymaniu części towaru.
Nie sądzę żeby Allegro takie informacje sprawdzało.
Dopytaj kupującego o stan paczki ma ci wysłać zdjęcia paczki i zawartości później zgloś reklamację i protokół szkody u przewoźnika a na koniec poinformuj że zgłaszasz na policji kradzież ponieważ masz dowody nadania całości zamówienia... w tym momencie zwykle braki się cudownie znajdują
Dzięki za podpowiedź. Po telefonie do klienta z informacją, że będę dochodził swoich praw, w magiczny sposób znalazł się jeden z produktów. Klient "szuka" jeszcze jednego produktu.