anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zgłosił zwrot, my odesłaliśmy pieniądze, a klient nie odesłał towaru.

mitrosbarglow
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mitrosbarglow to po co tak robisz ? , wezwij pisemnie klienta do zwrotu towaru , jak nie pomoże .... sąd .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

" to po co tak robisz ? "

Prawdopodobnie robi tak bo niektórzy rozpowszechniają tutaj dziwną wiedzę, że musi bezwzględnie zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, nie czekając na zwrot przedmiotu.

No i mamy kwiatki...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. autor wątku jest przedsiębiorcą czyli powinien znać swoje obowiązki , ALE !  również prawa , nie zadbał o to to...... dostał ,,kwiatka ,,

oznacz moderatorów

Client:113104769
#2 Obserwator#

@br.  napisał(a):

niektórzy rozpowszechniają tutaj dziwną wiedzę, że musi bezwzględnie zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, nie czekając na zwrot przedmiotu.


To nie jest żadna "dziwna wiedza", tylko obowiązujące w Polsce prawo: " Art. 32. 3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej."

 

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Wezwij z terminem 7dni do odesłania pod groźbą zgloszenia kradzieży na policji

oznacz moderatorów