Klient zgłosił zwrot, my odesłaliśmy pieniądze, a klient nie odesłał towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mitrosbarglow to po co tak robisz ? , wezwij pisemnie klienta do zwrotu towaru , jak nie pomoże .... sąd .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
" to po co tak robisz ? "
Prawdopodobnie robi tak bo niektórzy rozpowszechniają tutaj dziwną wiedzę, że musi bezwzględnie zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, nie czekając na zwrot przedmiotu.
No i mamy kwiatki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@br. autor wątku jest przedsiębiorcą czyli powinien znać swoje obowiązki , ALE ! również prawa , nie zadbał o to to...... dostał ,,kwiatka ,,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@br. napisał(a):niektórzy rozpowszechniają tutaj dziwną wiedzę, że musi bezwzględnie zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, nie czekając na zwrot przedmiotu.
To nie jest żadna "dziwna wiedza", tylko obowiązujące w Polsce prawo: " Art. 32. 3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wezwij z terminem 7dni do odesłania pod groźbą zgloszenia kradzieży na policji