Klient zgłosił zwrot nowego towaru 13 dni temu, do dnia dzisiejszego nie zwrócił towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o informację jak postąpić z klientem, który zakupił towar higieniczny (Irygator). 28 listopada zgłosił zwrot towaru. Po czym jest brak kontaktu z klientem, nie odpowiada na wiadomości email wysłane za pośrednictwem allegro. Towaru nie wysłał. Dostałem tylko informację z automatu allegro:
Zwrot środków
Kupujący skorzystał z usługi Allegro Pay i jego zakup opłaciło Allegro.
Zwróć środki z salda bezpośrednio na konto Allegro Pay.
Czy to znaczy, że allegro wypłaciło już pieniądze kupującemu, który jeszcze nie zwrócił towaru ( którego stanu nie mam możliwości określić, a musi byś oryginalnie zapakowany)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@azurio-pl ma 14 dni na odesłanie od odstąpienia, może zrezygnował a informacją się nie martw, standard przypominający żeby nie oddawać kasy na konto kupującego 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki:) Zatem cierpliwie czekam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14dni na odstąpienie i 14dni na odesłanie, nie musisz mieć fizycznie towaru u siebie ale kupujący powinien Ci przedstawić np. dowód nadania zwrotu-odesłania.