anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka dodała produkt do koszyka, jednak nie może sfinalizować transakcji

MAMY ROZWIĄZANIE!
janeana
#11 Animator#

Witam,

Uprzejmie proszę o rozwiązanie następującego problemu: 30.10 napisała do mnie klientka, która chciała kupić u mnie produkt. Dodała produkt do koszyka, jednak nie może sfinalizować transakcji. W związku z tym zwróciłam się na czacie Allegro z prośbą o pomoc. Konsultant Allegro obiecał, że zajmie się sprawą i przy mnie sprawdził, że problem leży po stronie klientki. Obiecał również, że administratorzy Allegro wyślą do klientki wiadomość zawierającą instrukcję postępowania.

W dniu dzisiejszym 02.11 w godzinach porannych klientka ponownie napisała do mnie, że od nikogo z administratorów Allegro nie dostała żadnej wiadomości z instrukcją postępowania.

W związku z powyższym ponownie zwróciłam się po pomoc na czacie Allegro i otrzymałam informację, że wiadomość do klientki została wysłana o godzinie 9:18.

Napisałam kolejną wiadomość do klientki informując ją o godzinie wysłania wiadomości z instrukcją.

Niedawno klientka odpisała, że nie dostała wciąż żadnej wiadomości od Administratorów Allegro.

W związku z tym mam prośbę o zweryfikowanie tej sytuacji.

Oferta numer 11244197122

Klientka [edycja]

Proszę Państwa, problem dotyczy jednej sprzedaży, a sprawa ciągnie się już drugi dzień.

Pozdrawiam i liczę na Państwa pomoc!

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
xyz96
#21 Demiurg#

@janeana Niech klientka wyczyści lub zmieni przeglądarkę, albo kupi to samo przez Kup teraz, bez koszyka.

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Przekażę tę informację do klientki.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@janeana  a klientka próbowała sposobu z wyczyszczeniem pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookies ewentualnie użyć trybu incognito w ostateczności użyć innej przeglądarki

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Przekażę te sugestie klientce.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Wyczyszczenie przeglądarki, zakup przez KT, przejrzenie folderu "spam" w poczcie, ustawienia powiadomień  Allegro na swoim koncie - to należy do kupującego, nikt za niego nie "odwali" tej roboty...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Bardzo dziękuję. Zasugeruję kupującej takie rozwiązania.

oznacz moderatorów
milka1234567890
#18 Luminarz#

Musisz poprowadzić takiego kupującego, zapewne nie bardzo wie jak to się robi.

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Dziękuję, wysłałam do klientki sporo wiadomości nakierowujących.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@janeana Cześć. Wysłaliśmy do Kupującej instrukcję na adres mejlowy. Jeśli Kupująca wciąż będzie miała problemy ze zrobieniem zakupów - sugeruję kontakt pod numerem telefonu 616 271 777. Otrzyma wsparcie i pomoc w zakupach na Allegro 🙂

oznacz moderatorów
janeana
#11 Animator#

Bardzo dziękuję za pomoc. Kupująca dokonała zakupu na innym komputerze i to okazało się rozwiązaniem. Problem dotyczył komputera klientki.

oznacz moderatorów