Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Uprzejmie proszę o rozwiązanie następującego problemu: 30.10 napisała do mnie klientka, która chciała kupić u mnie produkt. Dodała produkt do koszyka, jednak nie może sfinalizować transakcji. W związku z tym zwróciłam się na czacie Allegro z prośbą o pomoc. Konsultant Allegro obiecał, że zajmie się sprawą i przy mnie sprawdził, że problem leży po stronie klientki. Obiecał również, że administratorzy Allegro wyślą do klientki wiadomość zawierającą instrukcję postępowania.
W dniu dzisiejszym 02.11 w godzinach porannych klientka ponownie napisała do mnie, że od nikogo z administratorów Allegro nie dostała żadnej wiadomości z instrukcją postępowania.
W związku z powyższym ponownie zwróciłam się po pomoc na czacie Allegro i otrzymałam informację, że wiadomość do klientki została wysłana o godzinie 9:18.
Napisałam kolejną wiadomość do klientki informując ją o godzinie wysłania wiadomości z instrukcją.
Niedawno klientka odpisała, że nie dostała wciąż żadnej wiadomości od Administratorów Allegro.
W związku z tym mam prośbę o zweryfikowanie tej sytuacji.
Oferta numer 11244197122
Klientka [edycja]
Proszę Państwa, problem dotyczy jednej sprzedaży, a sprawa ciągnie się już drugi dzień.
Pozdrawiam i liczę na Państwa pomoc!
@janeana Niech klientka wyczyści lub zmieni przeglądarkę, albo kupi to samo przez Kup teraz, bez koszyka.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Przekażę tę informację do klientki.
@janeana a klientka próbowała sposobu z wyczyszczeniem pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookies ewentualnie użyć trybu incognito w ostateczności użyć innej przeglądarki
Dziękuję za szybką odpowiedź. Przekażę te sugestie klientce.
Wyczyszczenie przeglądarki, zakup przez KT, przejrzenie folderu "spam" w poczcie, ustawienia powiadomień Allegro na swoim koncie - to należy do kupującego, nikt za niego nie "odwali" tej roboty...
Bardzo dziękuję. Zasugeruję kupującej takie rozwiązania.
Musisz poprowadzić takiego kupującego, zapewne nie bardzo wie jak to się robi.
Dziękuję, wysłałam do klientki sporo wiadomości nakierowujących.
@janeana Cześć. Wysłaliśmy do Kupującej instrukcję na adres mejlowy. Jeśli Kupująca wciąż będzie miała problemy ze zrobieniem zakupów - sugeruję kontakt pod numerem telefonu 616 271 777. Otrzyma wsparcie i pomoc w zakupach na Allegro 🙂
Bardzo dziękuję za pomoc. Kupująca dokonała zakupu na innym komputerze i to okazało się rozwiązaniem. Problem dotyczył komputera klientki.