Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trafiłem na nieuczciwą klientkę odesłała mi po prawie miesiącu ( wygenerowała zwrot po 10 dniach następnie po 12 dnia odesłała ) używany kosmetyk
pani założyła dyskusje
wyjaśniłem dlaczego mam wątpliwości
dyskusja ja można było się domyślić zeszła na pyskówkę ktora uciąłem
Pani po prosiła allegro o pomoc a ci w nagrodę przyznali 25 monet zapewniając jej wsparcie jeśli nie oddam pieniędzy
Allegro po prostu portal wspierający o6tów allegrowych
I słusznie jak używany, należy potrącić. Allegro niestety może przyznać rekompensatę, nic nie zrobisz. Moim zdanie nie powinno.
właśnie , stąd my jako sprzedający nie mam szans na wygranie z takimi o6stami
To psucie kupujących, tak nie powinno być.
to jest napędzanie do kolejnych oszustw ta babka kupi u innego drogi krem po 2 tyg odeslae otrzyma 500 zł i monety
i w ten sposób zapewnia sobie stałą pielęgnacje markowymi produktami za free i jeszcze ma za to płacone
no brawo no
😡
jak wezwać moderatorki ?
bo chciałbym, aby te panie się tu wypowiedziały w tym temacie. dlaczego tak jest i dlaczego jest na to pozwalane ?
Nie za wiele Ci powiedzą.😎
@AlleMakijaz dlaczego tak jest i dlaczego jest na to pozwalane ?
Bo portal dba o klientów, a dzięki temu mamy tu kupujących a co za tym idzie mamy sprzedaż, czego nie da się powiedzieć o innych serwisach, coś tam się sprzedaje ale do Allegro im daleko 😄
Wiem że to prowadzi do nadużyć ale ja nigdy nie miałem takich przypadków więc nie przypuszczam żeby to było problematyczne dla allegro, tym bardziej że może raz na miesiąc pojawia się tu taki post więc o pladze nie ma co mówić 🙂
@kostas11 nie wiem jak to się ma w przypadku innych towarów , ale u mnie plaga z pewnością to nie jest , 10 lat z kawałkiem incydentów kilka , ale sprzedawca mierząc się z takim ,, kwiatkiem ,, przy poklasku allegro czuje się jak skopany pies
pojawiają się przypadki, tylko często ludzie nie poruszają takiego tematu.. 🙂 u nas też się zdarzyło, że klientka odesłała towar a w środku nie było elementów do mocowania... klientka sprawdziła paczkę po paru dniach i odesłała bez informowania że brakuje części jak i również braku zgłoszenia zwrotu, i też chciała coś ugrać ale zwróciliśmy kwotę pomniejszoną o brakujące elementy po 5 minutach rozmowy stwierdziła, że nie ma czasu (oczywiście twierdziła że wszystko było tylko szkoda że towar był otworzony).
@AlleMakijaz wyłączyłeś prawo do zwrotu kosmetyku w zakladce zwroty ze względów higienicznych? Powinieneś jej oddać 1pln ponieważ reszta jest niesprzedawalna jako używana lub majac wyłączony zwrot odrzucić roszczenie
nadużycie jest na pewno wśród kosmetologii oraz odzieży Najwięcej skarg do UOKIK jest właśnie z tych branż bo jest jak wspomniałem najwięcej nadużyć. Skargi to jedno ale polityka allegro to drugie
bo płacąc monetami za zgłoszenie niezadowolenia nawet w przypadku właściwym dla sprzedającego nie powinno mieć takiego miejsca albowiem odmowa zwrotu to suwerenne prawo sprzedającego
i tylko sąd może rozstrzygnąć wątpliwości
allegro nie powinno przymuszać do zwrotu w sytuacjach spornych a juz na pewno nie dawać takim kupującym nagród. Znając patyki samemu można " wykorzystywać " biednych sprzedających ale etyka jest ważniejsza od procederu
miałem taką kupującą co złożyła reklamację że z aplikatora samoopalacza się leje i konsystencja jakaś taka rozwodniona, okazało się że pani spuściła samoopalacz igłą do wenflonu i wlała tam wodę przez aplikator, producent potwierdził że cała partia towaru jest w porządku i nic się nie leje. Dzwonię do babki a ta napierdziela na mnie do mnie bo sobie ten sam myk zrobiła drugiemu sprzedawcy i się skarży że to 2 raz już kupiła taki dziadowski produkt bo 1 raz jej sprzedawca odrzucił reklamację (czyli ja) nie wiem co trzeba mieć we łbie by być taką kutfą (samoopalacz ala dezodorant tylko 120pln więc można mieć ciastko i sępić ciastko co chwilę)
Zapewne MADKA - jej się należy bo ma BOMBELKA
Nie poradzisz - gdybym miał cy.ki to by opadły po kostki...
w tym miesiącu otrzymałam dwa zwroty czapek, noszonych , pranych zwrot po 13 dniach odesłane znów po 13 dniach , towar do kosza, można oczywiście zmniejszyć kwotę zwrotu co będzie się wiązać z negatywnym komentarzem, dla małych firm to strzał w kolano, sprzedaż spada na łeb na szyję.
podaj do sądu z odszkodowaniem za spadek sprzedaży jak wyjdzie zapłacić parę tysi to się nauczą dziady że nie można pisać co ślina na myśl przyniesie
A jak im udowodnić że właśnie z tego powodu, niestety to widzimy tylko my sprzedawcy.