anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klientka twierdzi że nie dostała przesyłki

wiki0441
#13 Ambasador#

Proszę o pomoc. Dziś dostałam wiadomość od kupującej, że zakupiony (3 stycznia b.r.!) produkt do niej nie dotarł. Faktycznie w zamówieniu widzę status oczekuje na nadanie. Przesyłka kurierska. Nadałam ja przez Webtruckera Inpostu. Dodałam prawidłowo nr przesyłki, dlatego nie wiem, dlaczego taki status. W Webtruckerze mam informację, że przesyłka została dostarczona 4 stycznia b.r. Wysłałam klientce screena z datą i godziną dostarczenia paczki, ale ona twierdzi, że jej nie dostała. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Nr przesyłki 520000012839206075525305

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dziwne ,zwykle jak ktoś nie dostaje wysyłki w terminie jaki sugeruje allegro to robi od razu raban . Sytuacja trudna do wyjaśnienia ,czas na reklamacje też już minął  . Jak dla mnie to nawet jakby było tak jak ona pisze to sama przespała i teraz próbuje coś ugrać.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Zastanawiam się także, dlaczego nie zmienił się status przesyłki w aplikacji allegro, skoro numer przesyłki został prawidłowo dodany. Gdzieś czytałam, że informacja o przesyłkach InPost aktualizuje się w systemie allegro.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

lwowl
#10 Popularyzator#

Witam,
adres mailowy klientki był dobrze przekazany?  Nawet nie samej klientki a transakcji, bo jak źle pójdzie mail to wtedy system allegro nie czyta tej przesyłki.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

I to może być dobra uwaga. Nie pamiętam jaki adres dodałam- to było na początku stycznia. Co w takim razie powinnam zrobić? W Webtruckerze mam informację, że przesyłka została dostarczona.

oznacz moderatorów

lwowl
#10 Popularyzator#

InPost (jak już chyba większość kurierów) nie wymaga podpisu ani pokwitowania odbioru i tu problem.
Na obronę możesz jak coś wysłać klientce etykietę od listu przewozowego z jej danymi i zrzut ekranu z webtruckera (z jej danymi i numerem paczki) że paczka doręczona. Pewnie będzie dyskusja a potem POK.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Wysłałam jej już screena z Webtruckera z jej danymi i datą doręczenia. Niestety nadal twierdzi że nie ma przesyłki. Czy allegro ma jakąś procedurę na taką sytuację? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@wiki0441 Tak spytam, ta pani od stycznia była w śpiączce? Myślę że przesyłkę odebrała, a teraz próbuje wykorzystać jakiś błąd w systemie.Tak jak napisał @kolekcjoner608 , jeżeli ktoś nie otrzyma przesyłki na "wczoraj" od razu robi raban, a nie po 5 miesiącach.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Jestem tego samego zdania. Nagle sobie przypomniała, albo zobaczyła że nie zmienił się status (już sprawdziłam że nie uzupełniam adresu email w Webtruckerze jak to zasugerował @lwowl ) i postanowiła wykorzystać. Dlatego szukam informacji, jakie konsekwencje mogę ponieść za brak emaila na etykiecie poza negatywem (z którym trzeba się liczyć zawsze jak też się przekonałam). Teraz wiem że POK na mój koszt. Na szczęście koszt produktu niewielki. To tyle?

P.s. powoli uczę się jak "kupować" na allegro za darmo. Szkoda tylko że mam sumienie...l

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego tak uważacie że kupujący zaraz chce coś ugrać, były tu opisy że kupujący po wielu daniach a nawet tygodniach dopiero reagowali że nie dostali towaru, nawet nie wiedzieli że mogą się o niego upomnieć. Zachowałbym na razie wstrzemięźliwość z takimi podejrzeniami.😐

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wiki0441 Dlatego szukam informacji, jakie konsekwencje mogę ponieść za brak emaila na etykiecie poza negatywem (z którym trzeba się liczyć zawsze jak też się przekonałam).

Za to prócz spadku statystyk nic Ci nie grozi 🙂

Masz numer paczki i masz dowód wysłania i odebrania, zapewne klient popatrzał że w allegro wisi jako przyjęta i brak zmiany statusu i stwierdził że pewnie nie dostał 😞 

Co masz zrobić złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja co by allegro się nie czepiało, to będzie dla Ciebie potwierdzenie, maja GPS w terminalach a na zgłoszenie reklamacji przewoźnikowi jest 12 miesięcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Masz nr przesyłki. Kupująca również ma taką informację, masz od firmy kurierskiej info o dostarczeniu paczki - na stronie śledzenia przesyłki. 

Kupujący robią "raban" już po kilku dniach. A tutaj minęło już pół roku. Masz nr listu przewozowego, dostęp do historii śledzenia przesyłki, odebranie przesyłki przez kupującego - to jest najważniejsze. Allegro korzysta z tych samych danych przesyłanych przez przewoźników. 

Jak podałaś w przesyłce jakieś błędne dane, np. adres e-mail kupującego, czy inne dane - to InPost kontaktuje się z Tobą i prosi o dyspozycje lub uzupełnienie danych. 

Generalnie - masz info od przewoźnika, że kupująca odebrała przesyłkę pół roku temu - Allegro korzysta z tych samych danych. 

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Nikt mnie nie pytał o nieuzupełnione dane. Dlatego nie byłam tego świadoma. W razie braku maila nie zdarzyło się, by o to pytali. Dlatego w danych allegro nie ma informacji o dostarczeniu paczki- ja ją mam na moim koncie w Webtruckerze. Gdyby odbiorca paczki nie odebrał, wróciłaby do mnie, bo tak też już się zdarzało. Ale tym razem nie miało miejsca- nie wróciła.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wiki0441, czy możesz podać również numer tego zamówienia? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

@mr_oma oczywiście, numer zamówienia: 4bb9c2e0-6be9-11ec-8c37-8d849e4cca21

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Zauważ, że we wszelkich takich problemach Allegro kieruje się danymi wskazanymi przez przewoźnika.

Weź np. pod uwagę wątek : 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/kurier-nie-przyjecha%C5%82-po-odbi%C3%B3r-...

W tym wątku Allegro wyraźnie kieruje się tylko i wyłącznie informacjami przekazanymi przez przewoźnika. To samo dotyczy wszelkich statystyk sprzedawcy na Allegro. 

Zmień sobie status przesyłki na Allegro, i pilnuj tego. Do klienta wyślij link do śledzenia przesyłki - będzie widział, że odebrał przesyłkę. 

Aktualizacje i ustawienia na Allegro - należą do Ciebie. Musisz to sobie ustawić - zajrzyj w ustawienia przesyłek. Ja ręcznie sobie to aktualizuję, lecz można ustawić aktualizacje automatyczne. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@wiki0441, dziękuję. 🙂 Złóż, proszę, reklamację u przewoźnika i prześlij do nas potwierdzenie  zgłoszenia. Wówczas skontaktujemy się z Kupującym.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Niedawno kupujący rozpoczął Dyskusję ze mną, że nie dostał przesyłki- a widniała ona jako odebrana od kuriera Poczty. Zadzwoniłam do tamtejszego oddziału Poczty i mi powiedziano, że jest notatka od kuriera, że paczka jest zostawiona u sąsiada! Kupujący jednak nie otrzymał takiej informacji, a sąsiad nie wiedzieć dlaczego- milczał. Wszystko dobrze się skończyło, kupujący zamknął dyskusję 🙂

oznacz moderatorów