anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klijent nie odebrał przesyłki a zgłosił zwrot towaru

great_24
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Wysyłka zgodnie z deklaracja odebrana przez kuriera dpd, trafiła na drugi dzień do punktu odbioru Zabka gdzie odmówiono przyjęcia trafiła z powrotem do magazyny dpd 3, 5 kilometra dalej klijend nie odbiera tej przesyłki a zgłasza zwrot produktu oczywiście zwrócimy wpłatę  uzasadnienie zwrot towaru czy nieodebrany towar bo klijent wystawi negatywa bo jest bardzo nie miły.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@great_24 doprecyzuj swoje pytanie, czy chodzi o to, jaki powód zwrotu powinieneś zaznaczyć? Jeżeli klient odstąpił, możesz zaznaczyć zwrot towaru. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@great_24 jak NIEMIŁY  to co byś nie oznaczył negatywa nie unikniesz 

oznacz moderatorów