Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wysyłka zgodnie z deklaracja odebrana przez kuriera dpd, trafiła na drugi dzień do punktu odbioru Zabka gdzie odmówiono przyjęcia trafiła z powrotem do magazyny dpd 3, 5 kilometra dalej klijend nie odbiera tej przesyłki a zgłasza zwrot produktu oczywiście zwrócimy wpłatę uzasadnienie zwrot towaru czy nieodebrany towar bo klijent wystawi negatywa bo jest bardzo nie miły.
@great_24 doprecyzuj swoje pytanie, czy chodzi o to, jaki powód zwrotu powinieneś zaznaczyć? Jeżeli klient odstąpił, możesz zaznaczyć zwrot towaru.
@great_24 jak NIEMIŁY to co byś nie oznaczył negatywa nie unikniesz