Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam dziwną sytuację. Podczas generowania etykiet wyskoczył mi komunikat:
"Kod pocztowy odbiorcy jest niedostępny"
Dziwna sprawa, bo kod najwyraźniej nie jest Polski, ale pod adresem jest Polska:
@wiki0441 w tej sytuacji powinnaś wyznaczyć kupującemu ostateczny czas np. 1-2 dni na podanie poprawnego adresu do wysyłki, zastrzegając, że jeśli w podanym terminie kupujący nie poda poprawnego adresu, to anulujesz zamówienie. Możesz skontaktować się z kupującym poprzez Centrum Wiadomości i tam wyznaczyć wskazany czas.
Tak napisałam, dziękuję za podpowiedź
@ko_alka mam kolejną taką sytuację, tym razem z allegro.cz. System przyjął adres kupującego bez wypełnionego pola "ulica", a mi nie pozwala bez niego wygenerować etykiety. Łatwiej by było, gdyby system nie przyjmował niepełnego adresu od kupującego, bo kupujący od razu by to poprawił. Tu również wysłałam wiadomość, w której poprosiłam kupującego by podał brakujące informacje do 11 października. Jeśli tego nie zrobi, anuluję zamówienie. Mam nadzieję, że te sytuacje (niezależne ode mnie) nie wpłyną na statystykę wysyłki w terminie? Mam na myśli zamówienia: 35e06ea0-61c0-11ee-93e5-0371059176ce i d0062a50-6135-11ee-a1a5-4d7acc30b115.
To adres w Niemczech, a po drugie to blok, więc brakuje nr mieszkania.
A widzisz, rozszyfrowałam że to Niemcy, ale że to blok nie miałam pojęcia. I byłby zwrot, dzieki