anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat do klientów w sprawie opóźnień

domihobby
#7 Wielbiciel#

Witajcie

Jak powiadomić (na wszystkich aukcjach) klientów, że firma ogranicza personel (ze względów epidemiologicznych) i mogą nastąpić utrudnienia w kontakcie i nieznaczne opóźnienia w wysyłkach?

(Taką podjęliśmy decyzję by zamiast 15 osób pracowało rotacyjnie po dwóch - magazynier+pracownik biurowy)

Dawno dawno temu była taka opcja jak komunikat na końcu oferty, próbowałem też zmieniać opis "o firmie" ale nie wygląda to dobrze

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

snikaorg
#9 Pomysłodawca#

Nie ma takiej możliwości aby gdzieś umieścić taki zapis. Jest coś takiego przy edycji aukcji jak INFORMACJE DODATKOWE czy coś podobnego i może tam ale nie wiem czy jest to zgodne z ich regulaminem 🙂 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@domihobbyA ja też chciałbym wiedzieć czy jest możliwość dodania na aukcjach ( jednym klikiem) info generalnie o opóźnieniach. Mam teraz 3 przypadki :

- Poczta Polska - listy polecony priorytet, nadany w czwartek, system poczty nie widzi numeru, Pani z okienka też nie ma podglądu co się z nim dzieje

- InPost kurier - etykieta wydrukowana od piątku czeka na podjęcie

- DHL - paczka nadana w czwartek, podobno "już dzisiaj" ma być u klienta...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

CERAMTRANS2
#10 Popularyzator#

Powinna być taka sama informacja wyświetlająca się o możliwych opóźnieniach jak w przypadku urlopu. Jest to dobrze widoczne. Allegro powinno się tym zająć już dawno temu i co....? Halo allegro?

oznacz moderatorów

domihobby
#7 Wielbiciel#

Jeżeli chodzi o " InPost kurier - etykieta wydrukowana od piątku czeka na podjęcie" to dość często dochodzi do sytuacji gdy nadaję w piątek po 16 to wyciągają kurierzy z paczkomatu dopiero w poniedziałek.

 

Faktycznie powinna być funkcja powiadamiania, że zmaniły się warunki u danego przewoźnika (chodzi tu także o święta i długie weekendy bo wtedy też różnie bywa)

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Z uwagi na fakt, że dostawy realizowane przez firmy logistyczne mogą się opóźniać, a w niektórych przypadkach, zostały całkowicie wstrzymane.  Ważne jest, aby reagować na bieżąco i w ofertach umieszczać tylko takie metody dostawy, które rzeczywiście są dostępne. Możesz również wydłużyć czas wysyłki we wszystkich swoich ofertach. Zadbaj także, aby kupujący wiedzieli, w jakich godzinach odpowiadasz na zgłoszenia. Informację na ten temat dodasz właśnie w zakładce "Informacje o sprzedającym". 

Godziny otwarcia.png

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Maxsklep24
#9 Pomysłodawca#

Allegro, chyba samo nie wie co wprowadza.

Można owszem wydłużyć czas wysyłki , ale nic to nie daje. Bo przecież jak wynika z innych postów to Allegro samo informuje o czasie dostawy , na podstawie własnych statystyk. Wiec to co wpisze sprzedawca nie ma znaczenia

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

W sumie to nic się nie da z tym raczej zrobić. Za dopiski na aukcjach moga uwalic aukcje, nie ma możliwości poinformowania klienta masowo, więc jest jak zwykle - radź sobie, jak umiesz, Allegro ma wywalone. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Vrykoma rację

część sprzedawców ta co płaci na innych zasadach allegro ma taką możliwość - ostatnio tutaj na forum ktoś podawał taką ofertę jako przykład

inni mają 24h na dobę monitorować swoje aukcje i oferty oglądając przy tym tv i czytać komunikaty allegro (te np: o wyłączeniu sprzedaży zagranicznej) - nie wolno nawet spać jeść i s r a ć- @_HolaOla_ kogoś od was ostro pogięło

 

 

oznacz moderatorów