Komunikat do klientów w sprawie opóźnień

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie
Jak powiadomić (na wszystkich aukcjach) klientów, że firma ogranicza personel (ze względów epidemiologicznych) i mogą nastąpić utrudnienia w kontakcie i nieznaczne opóźnienia w wysyłkach?
(Taką podjęliśmy decyzję by zamiast 15 osób pracowało rotacyjnie po dwóch - magazynier+pracownik biurowy)
Dawno dawno temu była taka opcja jak komunikat na końcu oferty, próbowałem też zmieniać opis "o firmie" ale nie wygląda to dobrze
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma takiej możliwości aby gdzieś umieścić taki zapis. Jest coś takiego przy edycji aukcji jak INFORMACJE DODATKOWE czy coś podobnego i może tam ale nie wiem czy jest to zgodne z ich regulaminem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@domihobbyA ja też chciałbym wiedzieć czy jest możliwość dodania na aukcjach ( jednym klikiem) info generalnie o opóźnieniach. Mam teraz 3 przypadki :
- Poczta Polska - listy polecony priorytet, nadany w czwartek, system poczty nie widzi numeru, Pani z okienka też nie ma podglądu co się z nim dzieje
- InPost kurier - etykieta wydrukowana od piątku czeka na podjęcie
- DHL - paczka nadana w czwartek, podobno "już dzisiaj" ma być u klienta...
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powinna być taka sama informacja wyświetlająca się o możliwych opóźnieniach jak w przypadku urlopu. Jest to dobrze widoczne. Allegro powinno się tym zająć już dawno temu i co....? Halo allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli chodzi o " InPost kurier - etykieta wydrukowana od piątku czeka na podjęcie" to dość często dochodzi do sytuacji gdy nadaję w piątek po 16 to wyciągają kurierzy z paczkomatu dopiero w poniedziałek.
Faktycznie powinna być funkcja powiadamiania, że zmaniły się warunki u danego przewoźnika (chodzi tu także o święta i długie weekendy bo wtedy też różnie bywa)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z uwagi na fakt, że dostawy realizowane przez firmy logistyczne mogą się opóźniać, a w niektórych przypadkach, zostały całkowicie wstrzymane. Ważne jest, aby reagować na bieżąco i w ofertach umieszczać tylko takie metody dostawy, które rzeczywiście są dostępne. Możesz również wydłużyć czas wysyłki we wszystkich swoich ofertach. Zadbaj także, aby kupujący wiedzieli, w jakich godzinach odpowiadasz na zgłoszenia. Informację na ten temat dodasz właśnie w zakładce "Informacje o sprzedającym".
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro, chyba samo nie wie co wprowadza.
Można owszem wydłużyć czas wysyłki , ale nic to nie daje. Bo przecież jak wynika z innych postów to Allegro samo informuje o czasie dostawy , na podstawie własnych statystyk. Wiec to co wpisze sprzedawca nie ma znaczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sumie to nic się nie da z tym raczej zrobić. Za dopiski na aukcjach moga uwalic aukcje, nie ma możliwości poinformowania klienta masowo, więc jest jak zwykle - radź sobie, jak umiesz, Allegro ma wywalone.
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Vrykoma rację
część sprzedawców ta co płaci na innych zasadach allegro ma taką możliwość - ostatnio tutaj na forum ktoś podawał taką ofertę jako przykład
inni mają 24h na dobę monitorować swoje aukcje i oferty oglądając przy tym tv i czytać komunikaty allegro (te np: o wyłączeniu sprzedaży zagranicznej) - nie wolno nawet spać jeść i s r a ć- @_HolaOla_ kogoś od was ostro pogięło