Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Jak powiadomić (na wszystkich aukcjach) klientów, że firma ogranicza personel (ze względów epidemiologicznych) i mogą nastąpić utrudnienia w kontakcie i nieznaczne opóźnienia w wysyłkach?
(Taką podjęliśmy decyzję by zamiast 15 osób pracowało rotacyjnie po dwóch - magazynier+pracownik biurowy)
Dawno dawno temu była taka opcja jak komunikat na końcu oferty, próbowałem też zmieniać opis "o firmie" ale nie wygląda to dobrze
Pozdrawiam
Nie ma takiej możliwości aby gdzieś umieścić taki zapis. Jest coś takiego przy edycji aukcji jak INFORMACJE DODATKOWE czy coś podobnego i może tam ale nie wiem czy jest to zgodne z ich regulaminem 🙂
@domihobbyA ja też chciałbym wiedzieć czy jest możliwość dodania na aukcjach ( jednym klikiem) info generalnie o opóźnieniach. Mam teraz 3 przypadki :
- Poczta Polska - listy polecony priorytet, nadany w czwartek, system poczty nie widzi numeru, Pani z okienka też nie ma podglądu co się z nim dzieje
- InPost kurier - etykieta wydrukowana od piątku czeka na podjęcie
- DHL - paczka nadana w czwartek, podobno "już dzisiaj" ma być u klienta...
Powinna być taka sama informacja wyświetlająca się o możliwych opóźnieniach jak w przypadku urlopu. Jest to dobrze widoczne. Allegro powinno się tym zająć już dawno temu i co....? Halo allegro?
Jeżeli chodzi o " InPost kurier - etykieta wydrukowana od piątku czeka na podjęcie" to dość często dochodzi do sytuacji gdy nadaję w piątek po 16 to wyciągają kurierzy z paczkomatu dopiero w poniedziałek.
Faktycznie powinna być funkcja powiadamiania, że zmaniły się warunki u danego przewoźnika (chodzi tu także o święta i długie weekendy bo wtedy też różnie bywa)
Z uwagi na fakt, że dostawy realizowane przez firmy logistyczne mogą się opóźniać, a w niektórych przypadkach, zostały całkowicie wstrzymane. Ważne jest, aby reagować na bieżąco i w ofertach umieszczać tylko takie metody dostawy, które rzeczywiście są dostępne. Możesz również wydłużyć czas wysyłki we wszystkich swoich ofertach. Zadbaj także, aby kupujący wiedzieli, w jakich godzinach odpowiadasz na zgłoszenia. Informację na ten temat dodasz właśnie w zakładce "Informacje o sprzedającym".
Allegro, chyba samo nie wie co wprowadza.
Można owszem wydłużyć czas wysyłki , ale nic to nie daje. Bo przecież jak wynika z innych postów to Allegro samo informuje o czasie dostawy , na podstawie własnych statystyk. Wiec to co wpisze sprzedawca nie ma znaczenia
W sumie to nic się nie da z tym raczej zrobić. Za dopiski na aukcjach moga uwalic aukcje, nie ma możliwości poinformowania klienta masowo, więc jest jak zwykle - radź sobie, jak umiesz, Allegro ma wywalone.
@Vrykoma rację
część sprzedawców ta co płaci na innych zasadach allegro ma taką możliwość - ostatnio tutaj na forum ktoś podawał taką ofertę jako przykład
inni mają 24h na dobę monitorować swoje aukcje i oferty oglądając przy tym tv i czytać komunikaty allegro (te np: o wyłączeniu sprzedaży zagranicznej) - nie wolno nawet spać jeść i s r a ć- @_HolaOla_ kogoś od was ostro pogięło