Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?
U mnie to samo "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
i kicha
Teraz zrobiłem to co napisałeś i pomogło. Dzięki wielkie !!
Żadna z tych instrukcji u mnie nie działa, zaczyna mnie już to irytować, ktoś czeka na przesyłkę a ja nie mogę jej nadać 😒
Prosimy o podjęcie kontaktu z nami pod adresem pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie loginu Allegro, adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek, informacji jakie czynności zostały już wykonane oraz przesłanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem błędu.
U nas to samo - usunięcie połączenia w Allegro i ponowne powiązanie nic nie daje - cały czas mamy komunikat: " - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "
@_HolaOla_ @nat_not - wiadomo coś?
Mam dokładnie ten sam problem.Wiadomo jak to rozwiązać ?
@www_grimer_pl zostaje nam czekać póki co
Szanowni Państwo,
informujemy, że działanie wskazanych usług zostało przywrócone. Łączenie konta Allegro z Managerem Paczek, importowanie zamówień Allegro oraz tworzenie przesyłek Allegro powinno być dostępne.
W przypadku, gdyby pojawiły się trudności we wskazanym temacie zalecamy wykonanie następujących kroków:
1. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
2. Po ponownym powiązaniu powinni Państwo zostać przekierowani do strony allegro.pl gdzie konieczne będzie potwierdzenie wykonanej czynności.
Przed przystąpieniem do wskazanych działań prosimy o upewnienie się, że wyrażają Państwo zgodę na wyskakujące okienka w przeglądarce (pop-up).
W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.
@InPost Bicie piany, nadal to samo. Philkam__monety - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
a w imieniu firmy przeprosicie naszych klientów? Przecież skoro już wszystko działa macie nr telefonów oraz maile....
@Philkam__monety Czy przeglądarka przypadkiem nie blikuje Ci pop-upów (w związku z czym nie otwiera się okno/karta z opcjami, gdzie należy potwierdzić konto)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dokładnie ! Nie od razu to zauważyłam, dziękuje za zwrócenie uwagi.
spróbój usunąć powiązania zarówno w allegro, jak i inpost, przeloguj się i spróbój zrobić ponowne powiązanie. Ja to musiałem zrobić kilka razy zanim zaskoczyło, pod mozilla w pc i na chromium w telefonie nie działało, dopiero na chrome poszło
Witam, sprzedalam pierwsza rzecz na allegro. Jestesm zielona w temacie wiec prosze o pomoc. Zarejetrowalam sie na inpost, wybralam paczkomaty, mam doladowane konto, ale niestety pojawia sie informacja, ze
trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!gdzie co mam polaczyc? jak?
@turbofisher aby połączyć konto Allegro i InPost (upewnij się, że jesteś zalogowana na właściwym koncie Allegro). Sprawdź też proszę czy Twoja przeglądarka nie ma włączonego blokowanie wyskakujących okienek (pop-upów). Następnie wejdź na stronę Managera przesyłek i wejdź w zakładkę "Allegro", następnie "Import Allegro InPost". Na ekranie pojawi się [zarządzanei kontami]. Po kliknięciu wybierz "dodaj nowe", wprowadź nazwę dla konta (dowolną taką, która umożliwi Ci identyfikację w managerze przesyłek) i kliknij powiąż. Zostaniesz przeniesiona na stronę Allegro (możliwe, że zostaniesz poproszona o ponowne zalogowanie się), otrzymasz kod autoryzacyjny (wpisze się automatycznie), na koniec kliknij dalej i gotowe.
Jeśli połączyłaś już konto, a otrzymujesz taką informację to powinnaś usunąć powiązanie, czyli wejdź proszę tutaj i sprawdź czy masz zapis "Allegro InPost Integration", jeśli tak, to usuń to powiązanie i połącz ponownie zgodnie z instrukcją.
Tutaj znajdziesz instrukcję ze zrzutami ekranu, które mogą być pomocne, a w razie problemów, chętnie Ci pomogę!
Jako początkującej sprzedającej polecam Ci korzystanie z bezpłatnych webiarów i kursów Akademii Allegro. Kursy dotyczące najważniejszych tematów na Allegro są dostępne, kiedy tylko masz chwilę tutaj, a na webinary możesz zapisać się w tym miejscu 🙂
U mnie chodziło o to że przeglądarka internetowa miała włączona opcje "blokuj wyskakujące okienka", po odblokowaniu tej opcji zadziałało. Byłem zalogowany na 2ch zakładkach 1inpost, 2allegro, po kliknięciu na InPost opcji powiaz ponownie automatycznie przekierowano mnie na allegro i musiałem zatwierdzić kod składający się z liter, po zaakceptowaniu kodu pojawił się komunikat "sukces" 😉
Zgadza się - trzeba zezwolić przeglądarce na wyskakujące okienka na stronie InPostu.
Mnie tylko zastanawia dlaczego InPost chce aż takiego dostępu do naszych danych na Allegro?
Lekka przesada...