Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!
Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?
Nie wiem czy dobrze pamiętam bo robiłem to dość dawno. Allego>moje konto>bezpieczeństwo>powiązane aplikacje. Sprawdź czy masz tam "Allegro InPost Integration". Jeżeli nie to logujesz się na stronie inpostu wchodzisz w zakładkę "Allegro Inpost" i dodajesz swoje konto allegro. Chyba, że od tego czasu coś się pozmieniało...
Już sobie poradziłem, ale tak, dokładnie taka ścieżka. Pozdrawiam!!
Dokładnie tak jak kolega napisał. Najlepiej tam wejść, usunąć konto i dodać je ponownie.
Średnio co 3 miesiące następuje wspomniany problem, czy ktoś z Allegro i/lub inPost panuje nad tym?
Niestety nadal jest problem, a odpowiedź przez heldesk w żaden sposób nie pomogła, szlag trafia człowieka
u mnie to samo i zero rozsadnej instrukcji co z tym zrobic ...
wszedłem na strone Inpost > wyślij przesyłki > import allegro paczkomaty 24/7 > zarządzanie kontami > akcje > powiąż ponownie i jakoś zadziałało wcześniej miałem ten sam problem co ty .
U mnie po kilku dniach naprawiło się "samo" 😉 więc to chyba jakiś powtarzający się problem techniczny...
Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
od dwóch dni tak mam 😞
Nie mam już siły do tego 😞
@Susel_71 Spróbuj w zakładce Powiązane aplikacje usunąć powiązanie z InPost, a następnie powiązać tę aplikację z kontem ponownie.
Teraz dla odmiany przy powiązaniu konta z Allegro wyskakuje komunikat:
i tak w koło....
@Susel_71 Jeśli dzisiaj problem nadal występuje, proszę, żebyś sprawdził czy się pojawia, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.
Nadal wystepuje od kilkugodzin z tym walcze bo chciałem nadać dwie przesyłki i nie jestem w stanie nic zrobić próbowałem przy pomocy Edge Firefox itd ale to nic nie daje a na stronie Inpostu nie ma nawet supportu żeby do nich zadzwonić i dowiedziec sie co jest grane
Właśnie wysłałem
@marpl21 Coś słabo szukasz, bo nr-y masz tu https://inpost.pl/kontakt oraz na samym dole strony głównej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Również miałem taki problem.
Mozilla blokowała wyskakujące okna (przekierowanie). Po odblokowaniu możliwości wyświetlania wyskakujących okien miałem do zatwierdzenia hasło powiązania kont, zatwierdziłem i działa.
Sporo klikałem i nie pamiętam czy dokładnie w tym miejscu wyskoczyło to okno ale działałem zgodnie z instrukcjami zawartymi w tym temacie więc gdzieś po drodze gdzie napotykałem ścianę.
Powodzenia!
Na stronie inpostu trzeba uzupełnić swoje dane adresowe (+nr konta) i poniżej w tej samej zakładce trzeba zaznaczyć połącz przez konto allegro,
O, dzięki! myślałam, że to jakaś awaria, a zadziałało to ponowne powiązanie!