Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w jaki sposób mogę przekazać pracownikowi obsługę wiadomości z pytaniami od kupujących?
W momencie gdy przyjdzie mail informujący o zakupie zakładany jest tymczasowy adres mailowy i nie ma problemu z kontaktem mając dostęp do skrzynki powiązanej z allegro.
Ale w sytuacji gdy klient zada pytanie bez dokonania zakupu takowa wiadomość dostępna jest jedynie z poziomu konta allegro.
Tam pracownik ma nie mieć dostępu - korzystamy z menedzera sprzedaży.
Czy jest możliwość rozwiązania tego w inny sposób niż danie pełnego dostępu do konta pracownikowi ??
Dzieki 🙂
@poznanfoto Niestety nie ma innego sposobu, jak udostępnienie pracownikowi pełnego dostępu do obsługi konta.
Czy w planach jest rozbudowa Centrum Wiadomości, w tym możliwość udostępnienia pracownikom dostępu do wiadomości? Przyznam, że aktualnie obsługa korespondencji mailowej to katorga i element który sprawia nam najwięcej problemów.
@hermann-auto Nigdy nie wykluczamy możliwości wprowadzenia uspranień. Dodaj swój pomysł na tym forum.
@poznanfoto , @nat_not A co Wy za banialuki opowiadacie? Wiadomość przychodzi do Centrum i jednocześnie na maila.