anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto allegro firmowe - obsługa wiadomości

poznanfoto
#7 Wielbiciel#

Witam, 

w jaki sposób mogę przekazać pracownikowi obsługę wiadomości z pytaniami od kupujących?

W momencie gdy przyjdzie mail informujący o zakupie zakładany jest tymczasowy adres mailowy i nie ma problemu z kontaktem mając dostęp do skrzynki powiązanej z allegro.

Ale w sytuacji gdy klient zada pytanie bez dokonania zakupu takowa wiadomość dostępna jest jedynie z poziomu konta allegro.

Tam pracownik ma nie mieć dostępu - korzystamy z menedzera sprzedaży.

Czy jest możliwość rozwiązania tego w inny sposób niż danie pełnego dostępu do konta pracownikowi ??

Dzieki 🙂

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@poznanfoto Niestety nie ma innego sposobu, jak udostępnienie pracownikowi pełnego dostępu do obsługi konta.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

hermann-auto
#1 Nowicjusz#

Czy w planach jest rozbudowa Centrum Wiadomości, w tym możliwość udostępnienia pracownikom dostępu do wiadomości? Przyznam, że aktualnie obsługa korespondencji mailowej to katorga i element który sprawia nam najwięcej problemów.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@hermann-auto Nigdy nie wykluczamy możliwości wprowadzenia uspranień. Dodaj swój pomysł na tym forum.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@poznanfoto , @nat_not  A co Wy za banialuki opowiadacie? Wiadomość przychodzi do Centrum i jednocześnie na maila.

Ula

Ula
oznacz moderatorów