anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

konto revolut a allegro finanse (przelewy24)

patryk-812
#7 Wielbiciel#

Cześć, udało mi się aktywować konto revolut w PayU mając litewski numer konta, tylko zastanawia mnie teraz informacja, która tam widnieje otóż.

 

"Jeśli chcesz korzystać dodatkowo z Usługi Przelewy24 musisz posiadać rachunek bankowy prowadzony przez bank w Polsce"

Czyli jeśli kupujący wybierze wpłatę przez przelewy24 to nie będę w stanie wypłacić owych środków?

Czy jest możliwość zablokowania płatności przez przelewy24 w aukcji by klient mógł wybrać tylko payu?

 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@patryk-812 Cześć. 🙂 To Kupujący wybiera Operatora płatności (PayU lub P24) i jako Sprzedający nie masz na to wpływu.

Spróbuj zweryfikować swoje konto do wypłat również u Operatora Przelewy24 (Twoje konto musi być zagraniczne, a przelew weryfikacyjny zlecony w euro). Po wykonaniu przelewu prześlij nam potwierdzenie przez ten formularz

oznacz moderatorów

patryk-812
#7 Wielbiciel#

1.pngHej @ko_alka, tylko jak mam to zweryfikować? W ustawieniach wypłat jest brak informacji od przelewy24 gdzie maiłbym wysłać owy przelew weryfikacyjny, widnieje jedynie informacja, którą zacytowałem wyżej.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@patryk-812 Masz konto zwykłe, zatem do aktywacji usługi Przelewy24 konieczne będą dokumenty. Musisz je przesłać do nas przez formularz, ponieważ nie będzie opcji załączenia ich w zakładce "Ustawienia wypłat".

Dla konta zwykłego zwykle wystarczy, że prześlesz dokument tożsamości oraz skan umowy z bankiem, gdzie będą widoczne Twoje dane oraz numer rachunku: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2... 

oznacz moderatorów

patryk-812
#7 Wielbiciel#

@ko_alka Obawiam się ze nie posiadam żadnej umowy z revolutem, czy może to być wyciąg z konta, w którym są zawarte moje dane i nr konta?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@patryk-812 Możesz spróbować przesłać wyciąg z konta z takimi danymi. Jeśli ten dokument nie zostanie zaakceptowany, to skontaktuj się z Revolutem, być może uda się ją wysłać ponownie umowę lub konsultanci podpowiedzą, gdzie ją znaleźć (jako Klient musisz mieć taką umowę). 🙂  

oznacz moderatorów