anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa?

Client:92855941
#7 Wielbiciel#

Witam.

Tytułem wstępu wkleję treść e-maila jaki otrzymałem z Allegro po zawieszeniu konta: "

Cześć Artur,
 

Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy sprawdzić, czy wszystko jest w porządku i potwierdzić Twoje dane.

Co to dla Ciebie oznacza

Usunęliśmy wszystkie Twoje oferty i anulowaliśmy oferty kupna, które klienci złożyli w licytacjach.

Dlaczego zawiesiliśmy Twoje konto

Chcemy sprawdzić, czy nie padłeś ofiarą oszustwa. Dla bezpieczeństwa Twojego i kupujących, musimy potwierdzić, że wszystko jest w porządku. Jeśli tak, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto.

Dlaczego sprawdzamy, czy sprzedaż jest bezpieczna

Na wielu portalach można znaleźć ogłoszenia, w których ktoś oferuje wynagrodzenie za to, że wystawisz jego przedmiot na sprzedaż. Takie ogłoszenia mogą opierać się na pozornie rzetelnej umowie, ale także mieć formę prośby o przysługę. Współpraca tego typu jest bardzo ryzykowna. Więcej informacji o ryzyku związanym z pośrednictwem w sprzedaży znajdziesz w tym artykule.

Odpowiedzialność finansową względem kupującego ponosi właściciel konta, który wystawił ofertę sprzedaży na Allegro – nawet jeśli było to na czyjąś prośbę lub zlecenie. W takim wypadku również osoba, która wystawiła dany przedmiot na swoim koncie, będzie musiała złożyć wyjaśnienia, jeżeli na przykład kupujący zdecyduje się zgłosić sprawę na policję.

Jeśli taka sytuacja Cię dotyczy, prosimy, przekaż nam wszystkie informacje na ten temat. Dzięki temu szybciej rozwiążemy sprawę i będziemy mogli skuteczniej przeciwdziałać próbom oszustwa na Allegro.

Co możesz zrobić

Jeśli posiadasz przedmioty, które wystawiasz na Allegro, jak najszybciej odblokujemy Twoje konto. W takiej sytuacji prześlij nam  zdjęcia przedmiotów, które oferujesz – obok przedmiotów umieść swój dokument tożsamości.

Jak przygotować zdjęcia

  1. Na dokumencie muszą być widoczne:

  • imię i nazwisko,

  • data urodzenia i ważności dokumentu,

  • zdjęcie,

  • narożniki dokumentu.

  1. Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru.

  2. Nie przerabiaj samych zdjęć.

  3. Zapisz je w dużej rozdzielczości.

Prosimy, prześlij załączniki zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej sprawdzimy, czy wszystko jest w porządku.

Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy Cię o nie w kolejnych wiadomościach.

Gdy zakończymy weryfikację, usuniemy Twoje zdjęcia z naszego systemu.

Jak się z nami skontaktować

Aby przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego. Nie możemy przeprowadzić weryfikacji telefonicznie lub na czacie.

Podstawy regulaminowe Regulamin Allegro:

załącznik 7a art .2.2

załącznik 7b art.3.2

art.2.12

Działania na Twoim koncie podjęliśmy na podstawie zgłoszenia pochodzącego z naszych automatycznych systemów sprawdzających. Dotyczą one wszystkich rynków. Jeśli chcesz się odwołać od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić.

Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.

--

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro" Koniec cytatu. Przepraszam za tak długi wklejony tekst ale chciałem by coś umknęło.  Tę wiadomość otrzymałem 13.05.2025 około godziny 12-tej. Poprzez formularz kontaktowy ze strony Allegro wysłałem zdjęcie komputera wraz z moim dowodem osobistym dokładnie tak, jak zostało to opisane w przytoczonym powyżej e-mailu ale ... głucha cisza. Od tamtej pory próbuję (niestety bezskutecznie) dowiedzieć się dlaczego konkretnie zawieszono moje konto ale ... Głucha cisza. Zero informacji na e-mailu, pomimo zamówienia w dniu dzisiejszym dwóch rozmów telefonicznych również żadnych prób połączenia. Nadmieniam, że wszystko rozgrywa się w sytuacji gdzie wystawiłem na sprzedaż komputer, zgłosił się chętny do zakupu, opłacił zakup wraz z kurierem i ... nie mam możliwości wysłania komputera. Dlaczego nikt nie odpowiada, to żenujące. Proszę kogoś kto zna się na tym wszystkim lepiej o jakąś pomoc bo mi już ręce opadają. Jestem człowiekiem starej daty i stracenie twarzy u kupującego jest dla mnie nie do zaakceptowania.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

I nikt tu nie odpowie, nikt nie pomoże, musisz się zastosować do zaleceń, oni mają "bzika" na punkcie elektroniki.

oznacz moderatorów

Client:92855941
#7 Wielbiciel#

Dziękuję Ci za błyskawiczną odpowiedź ale zrobiłem wszystko czego chcieli (wysłałem zdjęcie rzeczonego komputera wraz ze zdjęciem mojego DOWODU OSOBISTEGO) a teraz mam konto nie zawieszone ale zablokowane. To jakaś parodia. Konto jest od czterech lat a gdy wreszcie coś zdecydowałem się sprzedać to ... taka historia. Ręce opadają. Przepraszam za wylewanie żali, może masz jakiś pomysł gdzie, w jaki sposób się zwrócić by przynajmniej otrzymać jakąś odpowiedź.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wiem ale tu nic nikt z tym nie zrobi, moderacja ma zakazane tylko mail z działem bezpieki, kiedy jak i czy odblokują...?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:92855941 @Niestety ale jedyne co możesz zrobić to poczekać na odpowiedź. 

oznacz moderatorów

Client:92855941
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Cóż będę czekał, mam tylko nadzieję że kupujący będzie cierpliwy. Pozdrawiam serdecznie.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

ale tylko wystawiłes czy zdążyłeś sprzedać?

oznacz moderatorów

Client:92855941
#7 Wielbiciel#

Całość problemu zaczęła się w momencie gdy znalazla się osoba która kupiła komputer. Do tego czasu gdy ja kupowałem różne rzeczy na allegro nikt nie blokował mi konta. Dziwne? 😞

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Ale skoro już się sprzedał to nie opóźniaj wysylki

bo ci nigdy nie odblokują 

oznacz moderatorów

Client:92855941
#7 Wielbiciel#

Czyli radzisz mi wysłać? Próbowałem zamówić AllegroInPost (za który kupujący zsplacil) ale z uwagi na zablokowane konto nie mam takiej możliwości. Więc mam zamówić prywatnie przesyłkę? A jeśli kupujący odbierze towar a następnie zglosi że go nie otrzymal i bed ie miał i pieniądze i komputer a ja figę z makiem?  Jestem noże nadmiernie ostrożny ale moja Panią nadmiar zaufania kosztował ponad 6 tys. Stąd moje pytanie, radzisz wysyłać?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Przecież jak nie wyślesz to ci nie odblokuja

Obi będą czekać aż towar dojdzie

jak będziesz miał reklamację to ja będziesz rozpatrywał w odrębnym trybie i jak jej nie uznasz to gość dostanie zwrot  z protecta a ciebie może tym nie obciaza

nie sprzedawaj tu żadnej elektroniki 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Źle zamawiałeś jak to był Allegro inpost to musisz połaczyć konto Allegro z menedżerem przesyłek inpost. Bez umowy tylko tak to nadasz. Chyba, ze wyślesz w normalnej cenie przez inpost szybkie nadania lub jakąś epaczkę.

Najlepsza jest opcja 1, sami Ci etykietę wypełnią, sami dodają numer paczki do systemu i nie przysolą podwójnej opłaty za wysyłkę co przy innych sposobach się zdarza.

Chyba, że metoda nazywała się po prostu inpost bez Allegro to nadajesz we własnym zakresie.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92855941 poprosiłam o pilne zajęcie się Twoją sprawą, odpowiedź otrzymasz w zgłoszeniu o numerze 48779751. Rozumiem, że zależy Tobie na czasie, ale proszę nie powielaj wiadomości, ponieważ nie przyśpieszy to rozwiązania Twojego zgłoszenia. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:92855941
#7 Wielbiciel#

Pani Sandro

Proszę wybaczyć neoficie ale... zgłoszenia mam szukać...? Na moim profilu w Allegro? Czy w mojej poczcie?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92855941 Jest to numer Twojego mailowego zgłoszenia (nie będzie on widoczny na twoim koncie Allegro)  - otrzymasz od nas mail z odpowiedzią na Twoją wiadomość. Będzie on miał tytuł "odpowiedź na zgłoszenie nr 48779751". 😊 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lucjatomasz
#1 Nowicjusz#

Mam taka sama sytuacje, 13 stycznia sprzedawałem komputer, sprzedający kupił opłacił a oni mi konto zablokowali informując że ze względów bezpieczeństwa. konto mam od 2005 roku a oni mi konto blokują. po sprzedaży i wpłaconej kasie przez kupującego. paczkę musiałem wysłać na swój rachunek za to nikt mi nie zwróci. Kontakt z działem bezpieczeństwa zerowy. bo wysłanie odpowiedzi z automatu , że przyjęli zgłoszenie nie można nazwać kontaktem.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@lucjatomasz

Ty się módl, aby nie zwrocili kasy kupującemu, bo ktoś z Allegrowego RSHA postanowił oddać środki kupującemu (uznając, że oszukałeś nabywcę). 

oznacz moderatorów