Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę zapytać, czy inni sprzedawcy spotkali się z taką sytuacją: konto zostało zawieszone na czas nieokreślony ze względów bezpieczeństwa. Dzieje się tak pomimo faktu, że informacje, które należy zweryfikować, są prawidłowe i nie wystąpiły żadne kwestie bezpieczeństwa. Czy mogę zapytać, jak rozwiązano tę sytuację?
Niestety allegro nie reaguje pozytywnie na ten problem, a maile z pytaniami w tej sprawie spotkały się jedynie z negatywnymi odpowiedziami.
Czy jest ktoś w stanie poinformować mnie o wszystkich możliwych pozytywnych przyczynach takiego stanu rzeczy? Dzięki.
Słynny Dział bezpieczeństwa allegro wyczuł na twoim koncie jakieś zagrożenie złamania regulaminu i z nimi musisz sobie to wyjaśnić. W meilu powinien być podany powód blokady.
Nic nie zrobiliśmy. Jakie jest ryzyko? Dostarczyliśmy im również informacje weryfikacyjne, o które prosili. W tym przypadku, gdy tylko weryfikacja zostanie zatwierdzona, powinienem zostać odblokowany, ale naruszyli swój kredyt, a następnie zostałem zawieszony na czas nieokreślony.
Cześć! Czy moglibyście podać mi dane kontaktowe do opiekuna konta allegro?
@SPAKERLE Musisz napisać do nas przez formularz, o którym mówiła wyżej Wiktoria: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Twoje konto nie ma opiekuna.
Cześć! Musimy skontaktować się z menedżerem konta allegro. Pracownik, z którym skontaktujemy się za pośrednictwem tego formularza, nie będzie w stanie rozwiązać dla nas tego problemu. Dziękujemy!
@SPAKERLE Jak już pisałam wyżej, Twoje konto nie ma opiekuna. Musisz napisać przez formularz, do którego link podałam Ci wyżej. Nie ma innej możliwości.
Czy ktoś może nam powiedzieć, co powinniśmy zrobić ze sklepem?
@SPAKERLE Wszystkie informacje otrzymasz mejlowo.