Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedałem ostatnio produkt, niestety kupujący zgosił błędne działanie i prosi o zwrot.
Jak to teraz działa kto ponosi koszty zarówno jednej jak i drugiej przesyłki?
I czy jest jakis mechanizm na stronie allegro do zwrotów gdzie mozna zrobić przelew? czy bezposrednio zapytac kupujacego i numer i przelać pieniadze?
@Puter456 Zwrot w ramach reklamacji odbywa się na koszt sprzedającego. Wynika to z przepisów - wadliwy produkt odsyła się na koszt sprzedawcy. Jeżeli więc sprzedałeś produkt, który ma wady, musisz zwrócić kupującemu wszystkie koszty, czyli koszt towaru + koszt wysyłki + koszt odesłania. Za wady odpowiadasz na podstawie rękojmi. Na Allegro możesz zwrócić tylko koszty zakupu, nie zwrócisz kosztów odesłania; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
Wszystkie koszty zwrócisz na rachunek bankowy kupującego, poza Allegro.
A co jak po prostu bezpośrednio przelać pieniądze na konto kupującego? czy jest to bezpieczne załatwic tak sprawe poza allegro?
Jest to reklamacja i musisz ją rozpatrzyć, nie musisz zaraz zwracać środków, możesz naprawić albo zaproponować np: obniżenie ceny. Koszty odsyłki na reklamacje ponosi kupujący a po uznaniu reklamacji musisz mu zwrócić. A środki po sprzedaży musisz wypłacić i oddać na konto podanego przez kupującego.
@LEW433 Znowu wprowadzasz w błąd. Sprzedający nie może proponować obniżenia ceny. O obniżenie ceny może wnioskować kupujący. Poczytaj dokładnie inne posty, bo teraz kopiujesz ich treści z pamięci bezmyślnie.
może , jeśli propozycja obniżenia ceny nie jest jedyną jaką proponuje sprzedcawca .Klientowi trzeba dać wybór .
Nie może.
Tak jak po spaleniu nie można prosić o zwrot nadpłaty; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-pay/sp%C5%82ata-rat/m-p/321298/highlight/true#M6413