anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto jest odpowiedzialny za produkt w dostawie

Strefa_marki_ZTE
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za produkt, który został  nadany przez Sprzedawcę, a nie został dostarczony do klienta na skutek winy przewoźnika?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

br.
#21 Demiurg#

@Strefa_marki_ZTE  Dziwne pytanie,  odpowiedź chyba powinna brzmieć: odpowiedzialny jest kazdy  każdy kto ma jakąkolwiek styczność z tym produktem.  Nie będę  wymieniał wszystkich którzy mają  lub mogą mieć jakiś związek z przesyłką.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Strefa_marki_ZTE przedsiębiorca .

innym przypadkiem jest transakcja B2B lub , gdy nadawcą jest osoba prywatna , wówczas ryzyko utraty przechodzi na odbiorcę w chwili nadania przesyłki .

oznacz moderatorów

Strefa_marki_ZTE
#8 Zapaleniec#

Dziękuję,

a w przypadku zwrotów? Kiedy klient wysyła paczkę i do nas nie trafia? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Strefa_marki_ZTE tak , również w przypadku zwrotów .

oznacz moderatorów

Strefa_marki_ZTE
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

1. Mamy dyskusje z klientem, z trakkingu wynika, że jest błąd w adresie, jednak klient uważa że adres jest podany w sposób prawidłowy. Staramy się cierpliwie odpowiadać na pytania, i załatwić sprawę polubownie. Jednak wcześniej zarzucał nam brak kompetencji. Stąd pytanie. 

2. Dyskusja dotyczy Allegro One kurier. Na etykiecie jest cały adres - tzn. nie został obcięty.

Wiemy, że adres w przypadku Allegro One musi się zmieścić w 35 znakach w linii.

Pytanie: Czy Klient wybierając tą opcję widzi informację o potrzebie skrócenia adresu? Mamy więcej tego typu problemów i zastanawiamy się gdzie jest przyczyna niedostarczenia paczek w przypadku Allegro One.

3. Czy ta forma przesyłki jest nadal obowiązkowa w przypadku  Allegro Smart?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Strefa_marki_ZTE zwróć się do klienta z prośbą , aby ten wezwał do pomocy konsultanta , w końcu to ich przesyłka .

oznacz moderatorów