Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za produkt, który został nadany przez Sprzedawcę, a nie został dostarczony do klienta na skutek winy przewoźnika?
@Strefa_marki_ZTE Dziwne pytanie, odpowiedź chyba powinna brzmieć: odpowiedzialny jest kazdy każdy kto ma jakąkolwiek styczność z tym produktem. Nie będę wymieniał wszystkich którzy mają lub mogą mieć jakiś związek z przesyłką.
@Strefa_marki_ZTE przedsiębiorca .
innym przypadkiem jest transakcja B2B lub , gdy nadawcą jest osoba prywatna , wówczas ryzyko utraty przechodzi na odbiorcę w chwili nadania przesyłki .
Dziękuję,
a w przypadku zwrotów? Kiedy klient wysyła paczkę i do nas nie trafia?
@Strefa_marki_ZTE tak , również w przypadku zwrotów .
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
1. Mamy dyskusje z klientem, z trakkingu wynika, że jest błąd w adresie, jednak klient uważa że adres jest podany w sposób prawidłowy. Staramy się cierpliwie odpowiadać na pytania, i załatwić sprawę polubownie. Jednak wcześniej zarzucał nam brak kompetencji. Stąd pytanie.
2. Dyskusja dotyczy Allegro One kurier. Na etykiecie jest cały adres - tzn. nie został obcięty.
Wiemy, że adres w przypadku Allegro One musi się zmieścić w 35 znakach w linii.
Pytanie: Czy Klient wybierając tą opcję widzi informację o potrzebie skrócenia adresu? Mamy więcej tego typu problemów i zastanawiamy się gdzie jest przyczyna niedostarczenia paczek w przypadku Allegro One.
3. Czy ta forma przesyłki jest nadal obowiązkowa w przypadku Allegro Smart?
@Strefa_marki_ZTE zwróć się do klienta z prośbą , aby ten wezwał do pomocy konsultanta , w końcu to ich przesyłka .