Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u mnie towar zapłacił za przesyłkę przewożnikowi a następnie zwrócił.Czy zwraca się klientowi opłatę za przesyłkę.
@sprintciech Zwracasz koszty towaru oraz koszty przesyłki. Jeśli klient wybrał sposób dostarczenia przedmiotu inny niż najtańszy udostępniony w ofercie, jako przedsiębiorca nie jesteś zobowiązany do zwrotu równowartości tej kwoty. Możesz zwrócić kwotę najtańszej dostępnej w ofercie opcji dostawy.
Kupujący odsyła towar do Ciebie na swój koszt.
@sprintciech Zwracasz koszt towaru + koszt najtańszej zwykłej metody dostawy dostępnej w ofercie - darmowa dostawa w SMART się tu nie liczy.
@sprintciech Ma konto ,, firma ,, powinien wiedzieć jakie prawa ma konsument .
@sprintciech Zapłacił przewoźnikowi? pośrednio, koszt zwrotu to koszt kupującego, Ty zwracasz koszt zakupu towaru + najtańsza dostawę w tej ofercie, Smart się nie liczy do tego.
@sprintciech kupujący wybrał opcje dostawy oferowana przez Ciebie czy przysłał swego kuriera?