anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący dał mi komentarz, że nie otrzymał paczki i nie chce go zmienić

SeiUnico
#7 Wielbiciel#

Kupujący dał mi negatywny komentarz, że nie otrzymał paczki i nie chce go zmienić chociz paczka do niego dosza dzień po planowanym terminie dostawy. Co mam zrobić w takiej sytuacji 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

br.
#21 Demiurg#

Masz prawo domagać się od niego  zmiany w treści komentarza, powinien napisać: 

" Nie otrzymałem w terminie"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@SeiUnico Będzie trudno ale kontaktuj się z Allegro.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Allegro odpisuje gotowymi formułkami

za nic ma fakt, czy komentarz odzwierciedla rzeczywistą sytuację

typowy zwrot "nie mam informacji, że ..."

Oczywiście serwis jako całość ma pełen wgląd w zaistniałą sytuację - widzi korespondencję, dyskusje

 

Allegro dopuszcza szkalowanie innych osób, firm, kłamstwa i pomówienia w komentarzach.

Tym samym wspiera tę patologię.

 

Mamy obecnie przypadek, że Kupujący nie chciał wysyłki towaru, zgłosił zwrot towaru przed jego wysyłką i zażądał zwrotu wpłaty, który otrzymał

na pytanie czemu nie anulował transakcji - obraził się i wystawił negatywa

najprawdopodobniej był to zakup w jednym celu - by maksymalnie nam zaszkodzić

kupujący dobrze wiedział, że po anulowaniu transakcji nie może wystawić komentarza

wpis ewidentnie kłamliwy, niezgodny z rzeczywistością, wprowadzający w błąd innych kupujących, konsumentów

co zrobiło allegro - odmówiło usunięcia wpisu

 

zgodnie z w/w systemem działania serwisu @SeiUnico ma właśnie zniszczoną sprzedaż, która spadnie mu niemal do zera

 

brawo allegro !

 

oznacz moderatorów

otoart
#1 Nowicjusz#

Tak mogę to wszystko potwierdzic - Allegro dopuszcza szkalowanie innych osób, i kłamstwa i pomówienia w komentarzach.

U mnie licytujacy zazadal wysylki poza Polske pomimo że mam ustawienia wysylki tylko na terenie Polski. 

Do tego specjalnie wylicytował 9 przedmiotów i wystawil mi 9 negatywów, obrazajac i lzac mnie.

Adres do wysylki podal we Francji. Gdy odpisalem ze wysylam tylko na Polske wystawil mi 9 negatywow

Allegro przeslalem skan maila, i prosilem o wglad w nasza korespondencje w celu wyjasnienia calej sytacji.  Tlumaczylem Allegro ze zgodnie z opisem ze wysylam tylko na Polske tak jak mam w ustawieniach aukcji ale co to moze ich interesowac i co zrobiło allegro - odmówiło usunięcia komentarzy.

Allegro mialo wglad w nasz kontakt mailowy ale nie podjelo zadnych krokow w celu usuniecia klamliwych komentarzy

Do tej pory Allegro nie usunelo wszystkich klamliwych komentarzy wystawionych przez tego licytujacego. Typowe wspieranie oszusta i dzialanie na szkode uczciwego sprzedawcy.

 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Bo regulamin w punktach dot usuwania ocen nie przewidział lotności niektórych kupujących. Oni usuwają tylko w 3 przypadkach. Żadne powyższy tego nie spełnia więc tego nie usuną bez zmiany regulaminu. 

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

A może zmieniłeś status przesyłki lub wprowadziłeś nr listu przewozowego- ale chybe wisz dobrze o co chodzi. Jak u mnie ktoś zgłasza zwrot - to nie zadaję zbędnych pytań - są bezsensowne i do niczego dobrego nie doprowadzają. Zostaje jedynie lista VIP. Ostatnio ojeden klient mnie pytał, dlaczego został na niej umieszczony. Odpisałem mu, a on na to z odpowiedzią, że miał prawo do zwrotu i z niego skorzystał i że jest to niezgodne z prawem. A ja mu odpisałem, że przecież nie odmówiłem mu prawa do zwrotu, zwróciłem mu kasę, a jego działania są niezgodne z prawem i nawet samym regulaminem Allegro (jest taki punkt, nawet Allegro powinno automatycznie wykluczać takich użytkowników z programu SMART).

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SeiUnico Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SeiUnico
#7 Wielbiciel#

Poniżej przesyłam nr. zamówienia

7789c900-e078-11ee-9ae2-3bd58bb50083

oznacz moderatorów