Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący dał mi negatywny komentarz, że nie otrzymał paczki i nie chce go zmienić chociz paczka do niego dosza dzień po planowanym terminie dostawy. Co mam zrobić w takiej sytuacji
Masz prawo domagać się od niego zmiany w treści komentarza, powinien napisać:
" Nie otrzymałem w terminie"
@SeiUnico Będzie trudno ale kontaktuj się z Allegro.
Allegro odpisuje gotowymi formułkami
za nic ma fakt, czy komentarz odzwierciedla rzeczywistą sytuację
typowy zwrot "nie mam informacji, że ..."
Oczywiście serwis jako całość ma pełen wgląd w zaistniałą sytuację - widzi korespondencję, dyskusje
Allegro dopuszcza szkalowanie innych osób, firm, kłamstwa i pomówienia w komentarzach.
Tym samym wspiera tę patologię.
Mamy obecnie przypadek, że Kupujący nie chciał wysyłki towaru, zgłosił zwrot towaru przed jego wysyłką i zażądał zwrotu wpłaty, który otrzymał
na pytanie czemu nie anulował transakcji - obraził się i wystawił negatywa
najprawdopodobniej był to zakup w jednym celu - by maksymalnie nam zaszkodzić
kupujący dobrze wiedział, że po anulowaniu transakcji nie może wystawić komentarza
wpis ewidentnie kłamliwy, niezgodny z rzeczywistością, wprowadzający w błąd innych kupujących, konsumentów
co zrobiło allegro - odmówiło usunięcia wpisu
zgodnie z w/w systemem działania serwisu @SeiUnico ma właśnie zniszczoną sprzedaż, która spadnie mu niemal do zera
brawo allegro !
Tak mogę to wszystko potwierdzic - Allegro dopuszcza szkalowanie innych osób, i kłamstwa i pomówienia w komentarzach.
U mnie licytujacy zazadal wysylki poza Polske pomimo że mam ustawienia wysylki tylko na terenie Polski.
Do tego specjalnie wylicytował 9 przedmiotów i wystawil mi 9 negatywów, obrazajac i lzac mnie.
Adres do wysylki podal we Francji. Gdy odpisalem ze wysylam tylko na Polske wystawil mi 9 negatywow
Allegro przeslalem skan maila, i prosilem o wglad w nasza korespondencje w celu wyjasnienia calej sytacji. Tlumaczylem Allegro ze zgodnie z opisem ze wysylam tylko na Polske tak jak mam w ustawieniach aukcji ale co to moze ich interesowac i co zrobiło allegro - odmówiło usunięcia komentarzy.
Allegro mialo wglad w nasz kontakt mailowy ale nie podjelo zadnych krokow w celu usuniecia klamliwych komentarzy
Do tej pory Allegro nie usunelo wszystkich klamliwych komentarzy wystawionych przez tego licytujacego. Typowe wspieranie oszusta i dzialanie na szkode uczciwego sprzedawcy.
Bo regulamin w punktach dot usuwania ocen nie przewidział lotności niektórych kupujących. Oni usuwają tylko w 3 przypadkach. Żadne powyższy tego nie spełnia więc tego nie usuną bez zmiany regulaminu.
A może zmieniłeś status przesyłki lub wprowadziłeś nr listu przewozowego- ale chybe wisz dobrze o co chodzi. Jak u mnie ktoś zgłasza zwrot - to nie zadaję zbędnych pytań - są bezsensowne i do niczego dobrego nie doprowadzają. Zostaje jedynie lista VIP. Ostatnio ojeden klient mnie pytał, dlaczego został na niej umieszczony. Odpisałem mu, a on na to z odpowiedzią, że miał prawo do zwrotu i z niego skorzystał i że jest to niezgodne z prawem. A ja mu odpisałem, że przecież nie odmówiłem mu prawa do zwrotu, zwróciłem mu kasę, a jego działania są niezgodne z prawem i nawet samym regulaminem Allegro (jest taki punkt, nawet Allegro powinno automatycznie wykluczać takich użytkowników z programu SMART).
@SeiUnico Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Poniżej przesyłam nr. zamówienia
7789c900-e078-11ee-9ae2-3bd58bb50083