anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący - kiedy wreszcie porządek, 3 dni i negatyw

darek_2055
#11 Animator#

Witam, co zrobić w takiej sytuacji. Kupujący kupił odemnie towar. Otrzymał. Dziś otrzymałem bezczelnego maila, że w zestawie nie znalazł się pilot. Napisał: brak pilota, czekam 3 dni i negatyw. O ile jestem bardzo spokojnym człowiekiem i nie agresywnym człowiekiem, tak w tym momencie się we mnie zagotowało. Odpisałem grzecznie, że jeśli pilota nie było to poszukam i wyślę. Każdy jest człowiekiem i może się pomylić. Na gwarancje, reklamacje mam 14 dni aby ją rozpatrzeć

 

Oczywiście wyślę tego pilota na swój koszt.

Pytania:

1. Ile czasu ma kupujący na wystawienie negatywa od momentu odbioru paczki?

2. Jak wytłumaczyć klientowi w sposób grzeczny, że się myli by nie oberwać? Mam jakieś 60 transakcji i 30 komentarzy. Zero negatywów, sporów, czas odpowiedzi idealny. I przez takiego "inaczej zdrowego człowieka" mogę stracić to.

3. Poza tym mam godziny pracy wypełnione. A jeśli jest długi weekend to dostanę negatywa bo się tak komuś podoba?

4. A co jeśli pilot tam był (zaczynam mieć wątpliwości) i kupujący chce wywrzeć "obniżkę towaru"

 

 

A teraz pytanie do Allegro. Kiedy my jako sprzedawcy będziemy mieli jakąś ochronę?. Kupujący to święta krowa. Oni mogą a my nie. I jak przyjdzie co do czego to staniecie po stronie kupującego mimo, że z danym sprzedawcą nie było nigdy problemu. Bardzo bym chciał wiedzieć co Państwo na to?

Dlaczego takimi ludźmi się nie zajmiecie. Dlaczego nie mamy możliwości dodania kupującego do czarnej listy przed jego zakupami tylko dopiero po. Już po wiadomościach "zapytaj sprzedającego" można wywróżyć z jakimi osobnikami mamy do czynienia.

Bo to nie jest pierwsza tego typu sytuacja, tylko moja pierwsza, że naprawdę się zdenerwowałem. Człowiek się stara, odpisuje, ma same pozytywy itp a tu przyjdzie jeden król i kłaniać mu się.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

xyz96 - o ile cenię Twoje rady i bardzo mi pomogłeś tak tutaj, proszę zostawić temat bez komentarza bo wiem jaki osąd wydasz.

 

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Na wystawienie komentarza kupujący ma 90 dni, możesz poprosić o usunięcie komentarza kupującego, ale jak skoro nie wiesz czy był pilot czy go nie było, musisz reklamację rozpatrzyć i coś postanowić, zaaferować.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@darek_2055 Jeśli chcesz mu dosłać tego pilota to wybierz szybką formę dostawy to masz szanse dostarczyć w ciągu 3 dni jak się tego domaga .Masz rację sprzedawcy tutaj ochrony żadnej nie mają a nawet sobie jej wykupić nie mogą .Jak nie kijem to pałą ale i tak sprzedawcy dowalą.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@darek_2055 

Spokój, spokój, spokój... To podstawa. Emocje zaburzają procesy myślowe - dlatego oskarżony adwokat wynajmuje innego adwokata, żeby go bronił😊

Czego chce klient: pilota, czy obniżenia ceny? Z Twojej wypowiedzi wynika, że pilota. Po co mu dwa? Trzeba raczej założyć, że faktycznie tego pilota nie dostał. Że mógłby grzeczniej, to inna para kaloszy.

Jak znajdziesz, to wyślij i podaj numer przesyłki do śledzenia. Nie znajdziesz? Kup u kogoś takiego samego pilota  (albo uniwersalnego, jeśli kupujący się zgodzi) i zamów wysyłkę na adres klienta.

Pamiętaj, że w podobnych sytuacjach ciężar dowodu zawsze spoczywa na Tobie. To Ty musisz wykazać, że pilot był. Nie potrafisz? Znaczy, że go nie było.

PS. Ostatnimi czasy wiele kartonów, które wyciągam z kontenera do powtórnego wykorzystania, jest oklejonych taśmą "Pakowano w obecności kamer". Nie jesteś jedyny, jeśli Cię to pocieszy...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@darek_2055 Rozumiem Twoje zdenerwowanie i to, że nie jesteś zachwycony całą sytuacją, ale my, jako serwis musimy pozostawać neutralni. Nie znamy przebiegu całej korespondencji między Tobą a Kupującym, a zawsze może zdarzyć się tak, że w zamówieniu jakiegoś elementu po prostu zabraknie przez pomyłkę i wówczas jako Sprzedający powinieneś taki przedmiot dosłać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

???????

@_HolaOla_ przecież serwis nigdy nie jest neutralny

a wypłaty z pok to neutralność?

oznacz moderatorów

darek_2055
#11 Animator#

dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Moim celem nie jest to, że muszę pilota odesłać - bo albo go znajdę i odeślę przez paczkomat i podam nr listu do śledzenia. Ale problemem jest to, że klient żąda i może robić to co mu się podoba. Gdyby nie to, że mogę dostać negatywa to mógłbym go pozwać za zastraszanie / wywieranie presji. Znajdą się na to paragrafy. Ale nie mogę tego zrobić. Bo w każdym momencie mogę go dostać.

Możecie przeczytać wszystkie moje wiadomości z kupującymi i zobaczycie, że zawsze wszystko jest na poziomie. Ale nie lubię zadawać się z bucami. Jakim prawem może mówić, że ma 3 dni.

 

@LEW433  dziękuje za tę informację o ilości dni

 

oznacz moderatorów