Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam dość poważny problem bo: kupujący kupił przedmiot ode mnie (konsola ps3 fat CECHL04) jednak po 3 dniach nadal nie mam wpłaty na koncie. Potem nastąpił problem: konsola się uszkodziła więc nie wysyłałem paczki i uzgodniłem, że jak dostanę przelew to zwrócę pieniądze jednak jak mówiłem nadal go nie ma a przelew był robiony w piątek 27 stycznia 2023. Status w ogłoszeniu jest jako zakończone co mogę zrobić? Nie chciał bym być oszukany i nie chciałbym być oszustwem a kupujący rozpoczął dyskusję na razie poprosiłem o dowód wpłaty i czekam aż wyśle.
Proszę o pomoc
@M3X2 a w tej zakładce masz pieniądze Środki i historia operacji może masz ustawioną automatyczną wypłatę? Na jakim allegro sprzedałeś zwykłe czy lokalne?
No właśnie nie miałem ustawione i to prawdopodobnie był problem nawet nie wiedziałem, że potrzeba do tego aktywacji i sprzedawałem na Loklanie. Kupujący mówił, że u niego pobrało. Wpłaciłem do aktywacji i teraz moje pytanie ile trzeba czekać na potwierdzenie i na to żeby dotarły pieniądze do mnie?
@M3X2 a nie możesz zwrócić wpłaty kupującemu z zakładki Zamówienia
@M3X2 Cześć. 🙂 Środki trafiły na Twoje konto PayU w Allegro Finanse. Musisz te środki wypłacić samodzielnie na swoje konto bankowe. Wypłaty aktywujesz w zakładce Ustawienia wypłat. 🙂
Zrobiłem przelew przez PayU i przelewy24 tylko mam pytanie bo jeszcze jest wymagana weryfikacja rozumiem, że trzeba przesłać zdjęcie dowodu czy to na pewno bezpieczne?
@M3X2 Była to sprzedaż na Allegro Lokalnie, zatem środki możesz zwrócić z zakładki Zamówienia od kupujących bez konieczności wypłacania pieniędzy na konto bankowe. W tym artykule znajdziesz szczegółową instrukcję.
Warto zweryfikować w pełni swoje konto, jeśli masz zamiar kontynuować sprzedaże na Allegro. Przesłanie dokumentów przez zakładkę jest bezpieczne, najważniejsze dane możesz zakryć — tutaj znajdziesz instrukcję, jakie dane dla operatora P24 mogą być zanonimizowane.
Ok dziękuję bardzo. Czyli po ukończeniu weryfikacji pieniądze od kupującego powinny dotrzeć? Na razie wolałbym zostawić wątek otwarty bo nie wiem czy będą problemy z weryfikacją.
@M3X2 Masz teraz dwa wyjścia:
- zwrócić środki kupującemu przez zakładkę https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane bez konieczności weryfikacji konta do wypłat. Środki trafią do kupującego w ciągu 2-3 dni roboczych. Plusem tego rozwiązania jest krótszy czas oczekiwania na przelew, a także automatyczny zwrot opłaty transakcyjnej za sprzedaż dla Ciebie.
- zweryfikować konto do wypłat (w przypadku PayU trwa to do 3 dni roboczych), wypłacić środki na swoje konto bankowe (maksymalnie następny dzień roboczy od zlecenia wypłaty), a następnie zlecić przelew na konto bankowe kupującego (czas oczekiwania zgodny z godzinami księgowania w bankach).
Wybrałem szybki zwrot mam nadzieję, że kupujący dostanie pieniądze. I rozumiem, że te wypłaty nie pobierają dodatkowych opłat bo miałem zaznaczone minimum 20zł każdy dzień roboczy jeśli logika mnie nie myli to chodzi o to kiedy mogę wypłacić i za jaką minimalną kwotę.
@M3X2 Nie, wypłaty środków są bezpłatne 🙂
witam mam jeszcze pytanie bo tutaj pisze zeskanuj dowód tożsamości właściciela konta lub reprezentantów firmy tylko nie mam żadnej firmy czy działalności czyli mam znaznaczyć pozyjcę nie chcę przesyłać dokumentów?
@M3X2 dowód osobisty właściciela konta LUB reprezentantów firmy. Jesteś właścicielem konta, zatem operator wymaga dokumentów w celu weryfikacji tożsamości 🙂
@vonNogay Kupujący zapłacił za zakupy, a @M3X2 zwrócił już środki przez zakładkę https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane na Lokalnie. Sprzedający M3X2 aktywuje teraz swoje konto do wypłat na poczet przyszłych sprzedaży 🙂
Więc tak: payU jest aktywne a przy przelewy24 i potwierdzenie tożsamości czekam na weryfikację. Jak na razie kupujący nie dostał zwrotu rozumiem, że to przez weryfikację mojego konta czy jednak zwrot nie dokonuje się automatycznie i muszę przelewem tradycyjnym
@M3X2 Jeśli kupujący do końca dzisiejszego dnia nie dostanie zwrotu, to niech się z nami skontaktuje. Przekażemy mu potwierdzenie zlecenia przelewu i będzie mógł wyjaśnić tę sprawę w swoim banku. 🙂
kupujący potwierdził, że ma mój przelew jedynie czekam na weryfikację konta dziękuję wszystkim za pomoc 😀