Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem sprzedawcą na allegro lokalnie od roku czasu lecz kolejny raz przytrafiła mi się taka sytuacja gdzie "kupujący" wylicytował mi towar i za niego nie zapłacił. Nigdzie tego nie zgłaszałam gdyż jestem sprzedawcą nie konfliktowym lecz teraz to co zrobiła jedna kupująca to przeszło po za granicę moich cierpliwości i postanowiłam udać się do was z pomocą mianowicie:
Użytkowniczka wylicytowała mi 14 aukcji (zakończyły się 10.08 oraz 11.08) po upływie 5 dni zakup został anulowany. Skontaktowałam się z Panią która licytowała z zapytaniem kiedy dokona płatności w odpowiedzi usłyszałam: "Wiesz co z tego towaru co kupiłam nie ma rzeczy które jakoś mnie interesują więc niech one się wznowią". Dostałam szoku co usłyszałam.
Teraz moje pytanie do grupy oraz do moderatorów: Co z taką osobą zrobić gdyż nie chciałabym aby to się powtórzyło. To nie jest jedna aukcja gdzie została zamrożona a "14 szt".
Z całego serca będę wdzięczna za waszą pomoc.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Anias1967 Jeśli ta kupująca ponownie przystąpi do Twojej licytacji i po jej wygraniu znów jej nie opłaci, odezwij się do nas ponownie. Na tym etapie mogę jedynie zapewnić, że nie wspieramy takich praktyk.
@nat_not czy14 nieopłaconych ofert nie jest już wystarczającym powodem do pojęcia działania. Chociaż ☝️ pogrozić
@Anias1967 Niestety ale tak to jest na AL > Wpuść chama do biura, to atrament wypije