anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący ma towar a allegro twierdzi że nie ma

VENEA_VANEO
#7 Wielbiciel#

Cześć allegrowicze! ☺️ 

Jestem początkującym sprzedawcą i niezłego piwa sobie naważyłam, błędy nowicjusza.

Kupujący zamówił sporo towaru z prośbą o szybką wysyłkę (prezent na koniec roku szkolnego - uzasadnione). 

Zauważyłam, że kupujący jest niedaleko mnie, dlatego po rozmowie telefonicznej towar dostarczyłam osobiście.

Obecnie kupujący otrzymuje maile, że nie ma towaru oraz inne powiadomienia. Również to zaniża mi statystyki.

Allegro chce abym dodała numer listu przewozowego którego nie mam. 

Co mogę zrobić aby to rozwiązać i aby allegro uznało, że wszystko jest w porządku? 

Porady pani z allegro żeby kupujący anulował zakup nie pomagają, kupujący informował mnie że nie ma takiej możliwości ponieważ zamówienie jest z konta firmowego. 

Co robić? Pomocy! 😄

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_Likos_
#21 Demiurg#

@VENEA_VANEO  jsłi kupujący wie o całej sprawie i nie ma nic przeciwko najprościej- wyślij mu pusta koperte. List przewozowy pojawi sie w systemie i sprawa sie załatwi.

Czas wysyłki pwenie i tak troche bedzie w plecy lecz przynajmniej zamkniesz temat

Najważniejsz jednak - skonsultować i poinformować o wszysdtkim kupującego - aby nie byl zaskoczony.

oznacz moderatorów

VENEA_VANEO
#7 Wielbiciel#

zastanawiałam się nad tym bardzo poważnie aczkolwiek nie byłam przekonana, kupujący o wszystkim wie. Bardzo dziękuję za opinię, chyba tak zrobię 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@VENEA_VANEO Dziś otrzymałaś informację od naszego pracownika, że niestety nie mamy możliwości ręcznego anulowania przesyłki, usunięcia z jakości sprzedaży ani zmiany statusu.  Dlaczego bardzo mi przykro, ale  nie mogę zaproponować Ci innego rozwiązania. 

Co warto podkreślić na przyszłość, konta firmowe mają możliwość anulowania zamówienia dopóki:

  • nie zmienisz Pani statusu zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane,
  • nie podasz w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki.

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

@_HolaOla_  napisał(a):

... konta firmowe mają możliwość anulowania zamówienia dopóki:

  • nie zmienisz Pani statusu zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane,
  • nie podasz w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki ...

A NIE MÓWIŁEM?! 🤣

No, ale szacun za odwagę dla moderatora/moderatorki!

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Obawiam się, że zostaniesz zasypana odpowiedziami 'fachowców' z Allegro, mniej więcej takich:

- tak działa nasz algorytm,

- procedury nie zezwalają na takie transakcje,

- zajmą się tym specjaliści ze specjalnego działu,

- ze wszystkich sił postaramy się pomóc w miarę możliwości,

- nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz 😂

Zrozumiesz to, gdy kiedyś posiedzisz kilka/kilkanaście godzin nad komentarzami w Allegro. No, chyba, że moja prowokacja zmusi moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ tej platformy do wyjątkowej nadaktywności. Poproszę plizzz 🤗

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Niestety ale algorytmy allegro nie potrafią  przewidzieć że ktoś chce wysłać lepiej lub szybciej na prośbę klienta . Idąc komuś na rękę (tak jak w tym przypadku ) lub wysyłając np.kilka przedmiotów w jednej paczce (mimo że klient omyłkowo opłacił każdy przedmiot z dostawą) zamiast należących się pochwał dostajesz po d....ie w punktacji a twój dobry wizerunek i twoje dobre chęci są zdeptane z błotem. Tak być nie powinno .

oznacz moderatorów

denim-outlet
#10 Popularyzator#

VENEA_VANEO Jeśli chodzi tylko o sam numer i kupujący nie będzie robił problemu że niby nie otrzymał towaru to wklej jakikolwiek numer przesyłki system to przemieli. (jak wkleisz numer z dniem nadania w jakim miała się terminowo odbyć przesyłka to tym lepiej dla statystyk)
Pewne straty za późne umieszczenie nr będą w panelu jakości ale trochę powinno pomóc.

Na przyszłość bierz pod uwagę że takie pójście na rękę kupującemu będzie miało konsekwencje w jakości obsługi a jak trafisz na nieuczciwego kupującego to możesz mieć problem z allegro, POKami  itp.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Tak działa Allegro - jesteś jedynie "malutkim trybykiem " w tej machinie.

Wszystko jest załatwiane automatycznie - indywidualne podejście do klienta - nie ma czegoś takiego na Allegro - sam to widzisz w swoim przypadku.

Dlatego ja działam tak - klient z sąsiedniej miejscowości zamówił towar, paczkomatem, nieważne, że codziennie jeżdżę obok niego, wysyłam towar paczkomatem, kurier odbiera przesyłkę, jedzie 80 km do bazy, na następny dzień jedzie 85km i pakuje ją do paczkomatu. 

I sprawa załatwiona. 

@VENEA_VANEO -  nie "wychylaj się" , działaj zgodnie z prawem i wytycznymi z zamówień, i to będzie OK. Jak chcesz zrobić coś poza "systemem", choćby to było dobra dla 4-ech stron (sprzedawca, kupujący, Allegro, przewoźnik) - nie da się. System jest najważniejszy. Koszty - są nieważne, i tak za wszystko zapłacą sprzedawcy. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@VENEA_VANEO tak jak pisali poprzednicy NIGDY NIE IDŹ KUPUJĄCEMU NA RĘKĘ - będziesz za to ukarana przez Allegro ( tak wiem, nie ma w tym logiki - ale taki jest system). Nawet jak mieszka w tym samym bloku to i tak wysyłaj - Allegro ma w nosie i ekologię i potrzeby kupującego - a karana będziesz Ty. Życie 😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Dokładnie tak jest. 

W pierwszym "rzędzie" rozważaj swój interes.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

darwik-firma
#12 Orędownik#

jesli kupujący ma towar to  olej opinie allegro i statystyki sprzedaży  i żyj jak normalny człowiek

oznacz moderatorów