Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć allegrowicze! ☺️
Jestem początkującym sprzedawcą i niezłego piwa sobie naważyłam, błędy nowicjusza.
Kupujący zamówił sporo towaru z prośbą o szybką wysyłkę (prezent na koniec roku szkolnego - uzasadnione).
Zauważyłam, że kupujący jest niedaleko mnie, dlatego po rozmowie telefonicznej towar dostarczyłam osobiście.
Obecnie kupujący otrzymuje maile, że nie ma towaru oraz inne powiadomienia. Również to zaniża mi statystyki.
Allegro chce abym dodała numer listu przewozowego którego nie mam.
Co mogę zrobić aby to rozwiązać i aby allegro uznało, że wszystko jest w porządku?
Porady pani z allegro żeby kupujący anulował zakup nie pomagają, kupujący informował mnie że nie ma takiej możliwości ponieważ zamówienie jest z konta firmowego.
Co robić? Pomocy! 😄
@VENEA_VANEO jsłi kupujący wie o całej sprawie i nie ma nic przeciwko najprościej- wyślij mu pusta koperte. List przewozowy pojawi sie w systemie i sprawa sie załatwi.
Czas wysyłki pwenie i tak troche bedzie w plecy lecz przynajmniej zamkniesz temat
Najważniejsz jednak - skonsultować i poinformować o wszysdtkim kupującego - aby nie byl zaskoczony.
zastanawiałam się nad tym bardzo poważnie aczkolwiek nie byłam przekonana, kupujący o wszystkim wie. Bardzo dziękuję za opinię, chyba tak zrobię 🙂
@VENEA_VANEO Dziś otrzymałaś informację od naszego pracownika, że niestety nie mamy możliwości ręcznego anulowania przesyłki, usunięcia z jakości sprzedaży ani zmiany statusu. Dlaczego bardzo mi przykro, ale nie mogę zaproponować Ci innego rozwiązania.
Co warto podkreślić na przyszłość, konta firmowe mają możliwość anulowania zamówienia dopóki:
@_HolaOla_ napisał(a):... konta firmowe mają możliwość anulowania zamówienia dopóki:
- nie zmienisz Pani statusu zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane,
- nie podasz w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki ...
A NIE MÓWIŁEM?! 🤣
No, ale szacun za odwagę dla moderatora/moderatorki!
Obawiam się, że zostaniesz zasypana odpowiedziami 'fachowców' z Allegro, mniej więcej takich:
- tak działa nasz algorytm,
- procedury nie zezwalają na takie transakcje,
- zajmą się tym specjaliści ze specjalnego działu,
- ze wszystkich sił postaramy się pomóc w miarę możliwości,
- nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz 😂
Zrozumiesz to, gdy kiedyś posiedzisz kilka/kilkanaście godzin nad komentarzami w Allegro. No, chyba, że moja prowokacja zmusi moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ tej platformy do wyjątkowej nadaktywności. Poproszę plizzz 🤗
Niestety ale algorytmy allegro nie potrafią przewidzieć że ktoś chce wysłać lepiej lub szybciej na prośbę klienta . Idąc komuś na rękę (tak jak w tym przypadku ) lub wysyłając np.kilka przedmiotów w jednej paczce (mimo że klient omyłkowo opłacił każdy przedmiot z dostawą) zamiast należących się pochwał dostajesz po d....ie w punktacji a twój dobry wizerunek i twoje dobre chęci są zdeptane z błotem. Tak być nie powinno .
VENEA_VANEO Jeśli chodzi tylko o sam numer i kupujący nie będzie robił problemu że niby nie otrzymał towaru to wklej jakikolwiek numer przesyłki system to przemieli. (jak wkleisz numer z dniem nadania w jakim miała się terminowo odbyć przesyłka to tym lepiej dla statystyk)
Pewne straty za późne umieszczenie nr będą w panelu jakości ale trochę powinno pomóc.
Na przyszłość bierz pod uwagę że takie pójście na rękę kupującemu będzie miało konsekwencje w jakości obsługi a jak trafisz na nieuczciwego kupującego to możesz mieć problem z allegro, POKami itp.
Tak działa Allegro - jesteś jedynie "malutkim trybykiem " w tej machinie.
Wszystko jest załatwiane automatycznie - indywidualne podejście do klienta - nie ma czegoś takiego na Allegro - sam to widzisz w swoim przypadku.
Dlatego ja działam tak - klient z sąsiedniej miejscowości zamówił towar, paczkomatem, nieważne, że codziennie jeżdżę obok niego, wysyłam towar paczkomatem, kurier odbiera przesyłkę, jedzie 80 km do bazy, na następny dzień jedzie 85km i pakuje ją do paczkomatu.
I sprawa załatwiona.
@VENEA_VANEO - nie "wychylaj się" , działaj zgodnie z prawem i wytycznymi z zamówień, i to będzie OK. Jak chcesz zrobić coś poza "systemem", choćby to było dobra dla 4-ech stron (sprzedawca, kupujący, Allegro, przewoźnik) - nie da się. System jest najważniejszy. Koszty - są nieważne, i tak za wszystko zapłacą sprzedawcy.
@VENEA_VANEO tak jak pisali poprzednicy NIGDY NIE IDŹ KUPUJĄCEMU NA RĘKĘ - będziesz za to ukarana przez Allegro ( tak wiem, nie ma w tym logiki - ale taki jest system). Nawet jak mieszka w tym samym bloku to i tak wysyłaj - Allegro ma w nosie i ekologię i potrzeby kupującego - a karana będziesz Ty. Życie 😞
Dokładnie tak jest.
W pierwszym "rzędzie" rozważaj swój interes.
jesli kupujący ma towar to olej opinie allegro i statystyki sprzedaży i żyj jak normalny człowiek