Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem buty na licytację, czekam na wpłatę od kupującego już tydzień. Mogę jakoś anulować zakup tego kupującego i wystawić przedmiot ponownie? Czy może jest jakieś lepsze wyjście z tej sytuacji?
Dzięki za pomoc
@patrykujawski123 Gdzie wystawiłeś? Allegro Czy Allegro "same problemy" lokalnie?
Wystawiłem na normalnym allegro, nie allegro lokalnie
@patrykujawski123 nie ma. Możesz poprosić kupującego o wpłatę i nic więcej.
Ja bym anulował zakup, wystąpił o zwrot prowizji, wystawił buty ponownie na sprzedaż a kupującego dodał do czarnej listy, żeby już więcej nie kupował
tylko jak mam poprosić o wpłatę skoro kupujący nie odpowiada na jakiekolwiek próby kontaktu z nim? (email, telefon etc)
@patrykujawski123 no to nie masz jak.
Jak wyżej, anuluj, wystaw, klienta na CL i po sprawie.
Oczywiście wystąp do Allegro o zwrot prowizji, żeby nie płacić kilku złotych za czyjąś głupotę.
@patrykujawski123 Wystąp o zwrot prowizji. Allegro wtedy przypomni kupujacemu ( ale niewiele poza tym)
Chyba sprawa jest prosta. Jak z klientem brak kontaktu - występujesz do Allegro o zwrot prowizji - jako powód podajesz - kupujący nie zapłacił. Nie wiem jaki jest czas zapłaty przez kupującego - musisz sobie sprawdzić w regulaminie Allegro. Jeśli został przekroczony - wysyłasz na e-mail do kupujacego informację o rozwiązaniu zawartej umowy kupna-sprzedaży z powodu braku kontaktu po zakupie (braku zapłaty). Poczekaj, aż Allegro zwroci Ci prowizję, Wtedy wystawiasz ponownie, a klienta na CL.