Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, sprzedałem książkę - nową, w idealnym stanie. Zgłosił zwrot, że paczka niby uszkodzona, choć karton w całości. Zapakowana była pancernie, więc nie ma możliwości żeby coś jej się stało. Ze zgłoszeniem zwrotu doczekał do ostatniego ustawowego dnia. Podejrzewam, że przeczytał i chce ją oddać.
Jakie obowiązki mam w tym przypadku? Jeśli przyjmę zwrot to powinienem potrącić za wysyłkę zwrotną?
@aerarium-store Tak musisz przyjąć ( zakłądam że działasz jako przedsiębiorca a kupujący to konsument). Koszt przesyłki zwrotnej jest po jego stronie. Możesz pomniejszyć kwotę zwrotu jeśli książki nie będziesz mogła już sprzedac jako nowej ( zagięcia, zabrudzenia, naderwania itp..)
@pinsplash dobrze napisał. Nie możesz klientowi odmówić prawa do odstąpienia, natomiast możesz pomniejszyć kwotę zwrotu, jeżeli wartość towaru się obniżyła w wyniku działań klienta (wykraczających poza te konieczne do stwierdzenia cech towaru). Klientowi powinieneś zwrócić kwotę za towar i koszt najtańszej przesyłki udostępnionej w ofercie (jeżeli klient za nią płacił). Koszt odesłania towaru (w przypadku odstąpienia) jest po stronie klienta.
@aerarium-store zgłosił reklamację, więc jak książka dojdzie cała, odrzuć i poproś o odebranie towaru 😄
@aerarium-store @Syrena_zT W sumie @kostas11 dobrze prawi... jesli zgłosił reklamację, to możesz ją odrzucić. Diabeł tkwi w szczegółach jak i co napisał....
@pinsplash tu faktycznie zależy od tego, co klient zaznaczył w formularzu zwrotu. Jeżeli był to powód reklamacyjny to @aerarium-store powinien rozpatrzeć reklamację i poinformować klienta o decyzji. Podział powodów odstąpienie - reklamacja jest opisany tu.