anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący wybrał zły adres dostawy i przesyłka została dostarczona pod zły adres

karexbismieszank
#7 Wielbiciel

Witam, mam taki problem, kupujący wybrał zły adres dostawy i miał skontaktować się z kurierem żeby jej nie dostarczał. Nie udało mu się dodzwonić i przesyłka została dostarczona. Najprawdopodobniej została zostawiona pod drzwiami. Kupujący otworzył dyskusje i opisał mi to tak: "Dzień dobry. Proszę o wyjaśnienie sytuacji. Adres dostawy pomyłkowo został wskazany na .................., gdzie niestety byłem nieobecny. Mimo prób kontaktu z kurierem DPD nie udało mi się przekazać, że nie mogę fizycznie odebrać przesyłki. w dniu 19.11.25 po godzinie 14 otrzymałem informacje, że towar został dostarczony na ul...................... Stąd reklamacja ponieważ prawdopodobnie kurier zostawił przesyłkę pod adresem, ale gdzie, pod drzwiami budynku, na klatce schodowej? W tej sytuacji albo dostawca zabierze przesyłkę z miejsca doręczenia na ul.............. i prześle na adres ................................., albo zwróci pieniądze." co w takiej sytuacji mam zrobić ?  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@karexbismieszank Proszę, podaj numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

karexbismieszank
#7 Wielbiciel

 @w_kiwi Numer zamówienia: dd38bbe1-c2d9-11f0-8c63-e7e8933c899d

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@karexbismieszank Skonsultowałam to z zespołem wyspecjalizowanym w tym obszarze - @pecela ma rację. Dyskusja jest niezasadna. Nie jest Twoją winą, że klient wprowadził zły adres. Pamiętaj, że musisz wydać decyzję reklamacyjną. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@karexbismieszank

Jak kurier doręczył przesyłkę, to właściwie już nic nie da się zrobić.

A co telefonicznego zablokowania doręczenia, czy zmiany adresu, to nie ma takiej możliwości. Kurier ma obowiązek doręczenia przesyłki pod adres wskazany na etykiecie adresowej, a prawo do zmiany adresu przysługuje nadawcy (art 18 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo pocztowe).

A reklamacja kupującego jest oczywiste bezzasadna, nie jest twoją winą, że kupujący podał błędny adres. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@karexbismieszank Napisz do przewoźnika prośbę o potwierdzenie prawidłowego dostarczenia przesyłki i odrzuć na tej podstawie roszczenie klienta , jak będzie miał jeszcze jakieś wonty to niech się sam boksuje z DPD

oznacz moderatorów