anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący wystawił negatywną ocenę

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sklep_Julo
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry

W sobotę 25.03 dostałam od kupującej negatywną ocenę z komentarzem "nie otrzymałam towaru". Zakup odbył się 13.03 (paczka nadana tego samego dnia), wg nr paczki została dostarczona 14.03. Kupująca na razie nie zmieniła mimo mojej prośby oceny, nie odpowiada na wysłaną wiadomość. Ktoś miał podobny problem? Do tej pory miałam same pozytywne oceny i 5 gwiazdek, teraz jakość sprzedaży przez tę jedną ocenę spadła mi z 991 punktów na 446 😞

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
az1rael
#21 Demiurg#

@brakestop zobaczył taką promocję to od razu całej rodzinie po feldze w promocji wziął na Wielkanoc zamiast jajka

oznacz moderatorów
brakestop
#13 Ambasador#

super dzięki za poprawę humoru, bo powiem szczerze, że ten jeden negatyw mnie załamał 

 

😁

oznacz moderatorów
Monika__L
#15 Entuzjasta#

inflacja na jajkach to 46 proc. A tu na felgach można to odrobić.

oznacz moderatorów
pecela
#16 Inspirator#

Złóż reklamację u przewoźnika, to podstawa. To że śledzenie pokazuje, że doręczono przesyłkę nie oznacza, że tak jest w rzeczywistości. Sam to przerabiałem jako kupujący. Raz kurier zostawił paczkę w sklepie będącym punktem odbioru, a śledzenie pokazywało, że otrzymałem przesyłkę. Innym razem przesyłka wróciła do sklepu, a śledzenie pokazywało, że doręczono mi przesyłkę. Mam też taką paczkę, gdzie w śledzeniu jest tylko, że przesyłka oczekuje na nadanie, a w rzeczywistości została doręczona. Pozostawienie przesyłki na ulicy też miałem (nawet nie pod drzwiami na klatkę).

oznacz moderatorów