Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
W sobotę 25.03 dostałam od kupującej negatywną ocenę z komentarzem "nie otrzymałam towaru". Zakup odbył się 13.03 (paczka nadana tego samego dnia), wg nr paczki została dostarczona 14.03. Kupująca na razie nie zmieniła mimo mojej prośby oceny, nie odpowiada na wysłaną wiadomość. Ktoś miał podobny problem? Do tej pory miałam same pozytywne oceny i 5 gwiazdek, teraz jakość sprzedaży przez tę jedną ocenę spadła mi z 991 punktów na 446 😞
@brakestop zobaczył taką promocję to od razu całej rodzinie po feldze w promocji wziął na Wielkanoc zamiast jajka
super dzięki za poprawę humoru, bo powiem szczerze, że ten jeden negatyw mnie załamał
😁
inflacja na jajkach to 46 proc. A tu na felgach można to odrobić.
Złóż reklamację u przewoźnika, to podstawa. To że śledzenie pokazuje, że doręczono przesyłkę nie oznacza, że tak jest w rzeczywistości. Sam to przerabiałem jako kupujący. Raz kurier zostawił paczkę w sklepie będącym punktem odbioru, a śledzenie pokazywało, że otrzymałem przesyłkę. Innym razem przesyłka wróciła do sklepu, a śledzenie pokazywało, że doręczono mi przesyłkę. Mam też taką paczkę, gdzie w śledzeniu jest tylko, że przesyłka oczekuje na nadanie, a w rzeczywistości została doręczona. Pozostawienie przesyłki na ulicy też miałem (nawet nie pod drzwiami na klatkę).