anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący złośliwe negatywne komentarze

Fantasyhome
#7 Wielbiciel#

Po tym, jak kupujący kupił produkt w naszym sklepie, bezpośrednio wystawił mi złą recenzję, mówiąc, że wysłaliśmy do niego niewłaściwy produkt, nie dostarczył żadnych zdjęć ani filmów, aby udowodnić, że wysłaliśmy niewłaściwy produkt, ale jako sprzedawca, każdego klienta dobrze obsługujemy i jak najszybciej komunikujemy się z nim.W trakcie negocjacji zgodził się, że zwrócimy pełną kwotę, a nie musi zwracać towaru, anuluje dla nas złą recenzję.Po uzgodnieniu , poczekaj 2 dni , Po otrzymaniu pieniędzy przez kupującego zniknął, nie mogliśmy się z nim skontaktować, w ogóle nam nie odpowiadał, próbowaliśmy e-maili, sms-ów, telefonów, ale nigdy nam nie odpowiadał , nasz sklep jest teraz ograniczony, tylko dlatego, że to zła recenzja, nie jest w porządku, nie dostarczył dowodów na to, że popełniliśmy błąd, to pierwszy raz, kiedy spotkaliśmy się z taką sytuacją, nie wiem jak sobie z tym poradzić, próbowałem skontaktować się z platformą, platforma ciągle prosi nas o kontakt z klientami, ale w ogóle nie mogliśmy się z nim skontaktować. Myślę, że zrobił to celowo. Nie mamy pieniędzy, nie ma towaru, i ograniczone sklepy Chcę wiedzieć, jak chronić nasze prawa.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Na allegro tylko klient jest chroniony ,tak on jak i jego wybryki .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Fantasyhome cóż , jesteś przedsiębiorcą i podejmujesz decyzje dobre , czasem złe . Ta była zła .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Fantasyhome 

 W komentarzu nie ma mowy, że produkt jest niewłaściwy, tylko kiepskiej jakości i ze zwrotem do Chin. Oddałeś pieniądze na własne ryzyko i jeśli klienta nie przekonasz do usunięcia komentarza to raczej nikt Ci tutaj nie pomoże.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Fantasyhome
#7 Wielbiciel#
Nie zaprzeczam, że wiele naszych krajowych produktów jest złej jakości, ale nie pozwoliliśmy kupującemu ponieść kosztów wysyłki, jesteśmy za to odpowiedzialni, a pełny zwrot pieniędzy zostanie zwrócony.
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@Fantasyhome allegro tutaj Ci nie pomoże, jeśli chcesz dotrzeć do kupującego i przekonać go do usunięcia opinii musisz to zrobić we własnym zakresie.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Fantasyhome 

Skoro macie świadomość, że sprzedajecie złej jakości produkty to musicie też liczyć się z kiepskimi komentarzami. Komentarz o którym mowa wcale nie jest złośliwy, kupujący jest po prostu rozczarowany marną wiertarką.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Fantasyhome
#7 Wielbiciel#
Dlaczego sprzedaję gorsze produkty? W wielu przypadkach towar jest w dobrym stanie, a logistyka powoduje uszkodzenie produktu.Nikt nie jest w stanie rozwiązać tego rodzaju problemu, a my możemy tylko sobie z nim poradzić, a nie wszystko zaprzeczać.
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Fantasyhome 

Nie zaprzeczam, że wiele naszych krajowych produktów jest złej jakości

Zacytowałam przecież Twoje słowa 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Fantasyhome
#7 Wielbiciel#
Mówię tylko, że w naszym kraju mamy dużo tanich produktów, ale nie mówię, że je sprzedam.
oznacz moderatorów

sadliks
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry 

Miałem podobną sytuację 

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/sprzeda%C5%BC-uszkodzonego-lapto...

Dyskusja zakończyła się na moją korzyść(mam dyskusję jako rozwiązaną) a kupujący nie dość, że dostał niesłusznie zwrot z POK to jeszcze napisał komentarz negatywny nieprawdziwy.

Odpisałem na niego. 

Prośba do allegro nic nie dała.

Mam ochotę go zgłosić z tytułu pomówienia i założyć sprawę cywilną. Ale strat nie mam żadnych, jestem prywatnych sprzedawcom szkoda mi czasu. 

 

oznacz moderatorów