anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zapłacił, status się nie zmienia

nettletree_pl
#9 Pomysłodawca#

Kupująca zakupiła produkt, ale nie dokończyła płatności. Dostała wiadomość, by ponowić płatność. Zrobiła to przez PayU o czym powiadomiła nas mailowo wysyłając potwierdzenie transakcji, jednak status nadal jest jako nieopłacony. Co należy zrobić w sytuacji? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że czekasz aż będzie opłacony.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@nettletree_pl 

Nie starać się załatwiać spraw za kupującego. Ja rozumiem że świeże konto, chęć transakcji ale nie!!! Co z tego że Ci klient wysłał potwierdzenie. A masz pewność że w przelewie jest prawidłowy tytuł przelewu. Będzie płatność zakończona, działać!!!

oznacz moderatorów

nettletree_pl
#9 Pomysłodawca#

No jasne, że nie, nie mogę nawet wygenerować etykiety, a nie dopłaciła w tym przelewie za przesyłkę własną. Chodzi raczej o to, czy ten przelew dojdzie z jakimś opóźnieniem? Bo przecież musiała zapłacić z poziomu Allegro skoro zapłaciła przez PayU? 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@nettletree_pl 

Nie koniecznie. Wybierając przelew tradycyjny może wygenerować blankiet do wpłaty do PayU. Idzie z takim na pocztę, banku i wpłaca kasę do PayU. Może zapisać nawet na kartce. Może zrobiła zwykły przelew bankowy (internetowy) do PayU ale jak robiła wszystko ręcznie to zwaliła tytuł. A może zrobiła dobrze. Jak dobrze, to nie będzie to wpłata systemem, więc taka transakcja może zostać zaakceptowana przez PayU nawet do 5 dni roboczych. Chyba nic pomieszałem. Ja się takimi klientami nie przejmuje.

oznacz moderatorów

nettletree_pl
#9 Pomysłodawca#

O losie, takie kwiatki na dzień dobry... Nie ma nawet jak jej zwrócić kasy i anulować zamówienia, żeby kupiła ponownie...No nic, w takim razie pozostaje czekać czy ten przelew dojdzie a kupującą poinformować że to potrwa... 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@nettletree_pl nie baw się w tłumaczenia tylko napisz że zgodnie z polityką allegro realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie sprzedawcy. Po zaksięgowaniu niezwłocznie przystąpisz do pakowania towaru i nadania paczki do klienta.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@nettletree_pl "Nie ma nawet jak jej zwrócić kasy i anulować zamówienia, żeby kupiła ponownie..." No fakt, nie da się zwrócić czegoś, czego się nie dostało 🙂 Albo kupująca zrobiła coś źle, albo próbuje Cię naciągnąć. Pozostaje tylko czekać, po przepisanym czasie nieopłacony zakup sam się anuluje.

oznacz moderatorów