anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

link do potwierdzenia firmy nie dziala.

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

witam,

chce zweryfikowac firme.

 

link do przelewu nie działa . co robic??

 

Ups, nic tu nie ma

Ta strona nie istnieje. Mogliśmy ją usunąć lub przenieść. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy.

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj w karcie incognito. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

witam,

 

nic nie dalo. nawet po wyczyszczeniu danych sprobowałem przez inna przegladarke - opere i to samo sie dzieje tu i tam

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl Dodaj proszę zrzuty ekranu kolejno podejmowanych kroków.

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-02-29 at 16-31-19.png

 

oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-02-29 at 16-31-29.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl dziękuję, ale prześlij nam proszę zrzuty całego ekranu wraz z widocznym adresem url oraz datą i godziną z okna przeglądarki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-02-29 at 20-50-09.png

oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-02-29 at 20-50-22.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl dziękuję. Adres widać, ale daty i godziny z okna przeglądarki niestety nie ma, więc nie będziemy mogli sprawdzić tego błędu, ale w sprawie weryfikacji płatności, napisz proszę do nas w takim razie zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Napisz, że widzisz taki błąd i poproś pracownika o dalsze instrukcje. Ja tutaj niestety nie mogę Ci pomóc, ale nasi pracownicy na pewno rozwiążą Twój problem.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-03-01 at 07-54-41.png

oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-03-01 at 07-54-54.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl dziękuję, teraz zrzuty są w porządku, więc już poprosiłam o sprawdzenie Twojego problemu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl spróbuj proszę najpierw zaktualizować swoją przeglądarkę oraz sprawdź, czy problem występuje także w trybie incognito. Jeśli tak, prześlij mi proszę jeszcze raz zrzuty z widokiem całego okna przeglądarki (paskiem adresowym, datą i godziną) oraz włączoną konsolą deweloperską. Na Chromie włączysz ją skrótem Ctrl + shift + j.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

ostatnia proba z wami bo juz rece opadaja. 

nie tutaj zeby uruchomic konto nie musze byc informatykeim chyba?? podaj kogos co to naprawi  prosze . bo te zrob to zrob tamto to porazka z waszej strony. co nie widzisz ze probuje to uruchomic i sie nie da??

 

oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

prosze mi podac numer konta na ktore mam wplacic 1 zł do weryfikacji .i proste.

oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-03-01 at 10-25-28.png

oznacz moderatorów

szkieletowkapl
#7 Wielbiciel#

2024-03-01 at 10-25-54.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl żebyśmy mogli Ci pomóc, najpierw musimy znaleźć przyczynę Twoich problemów. Te zrzuty są bardzo dobre, więc już przekazałam je do zespołu technicznego o sprawdzenie Twoich problemów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szkieletowkapl po prawej stronie w rogu masz przycisk "uruchom ponownie, aby zaktualizować". Kliknij w niego proszę i sprawdź, czy problem nadal występuje. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów