link do potwierdzenia firmy nie dziala.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam,
chce zweryfikowac firme.
link do przelewu nie działa . co robic??
Ups, nic tu nie ma
Ta strona nie istnieje. Mogliśmy ją usunąć lub przenieść. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj w karcie incognito.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam,
nic nie dalo. nawet po wyczyszczeniu danych sprobowałem przez inna przegladarke - opere i to samo sie dzieje tu i tam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl Dodaj proszę zrzuty ekranu kolejno podejmowanych kroków.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl dziękuję, ale prześlij nam proszę zrzuty całego ekranu wraz z widocznym adresem url oraz datą i godziną z okna przeglądarki.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl dziękuję. Adres widać, ale daty i godziny z okna przeglądarki niestety nie ma, więc nie będziemy mogli sprawdzić tego błędu, ale w sprawie weryfikacji płatności, napisz proszę do nas w takim razie zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Napisz, że widzisz taki błąd i poproś pracownika o dalsze instrukcje. Ja tutaj niestety nie mogę Ci pomóc, ale nasi pracownicy na pewno rozwiążą Twój problem.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl dziękuję, teraz zrzuty są w porządku, więc już poprosiłam o sprawdzenie Twojego problemu.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl spróbuj proszę najpierw zaktualizować swoją przeglądarkę oraz sprawdź, czy problem występuje także w trybie incognito. Jeśli tak, prześlij mi proszę jeszcze raz zrzuty z widokiem całego okna przeglądarki (paskiem adresowym, datą i godziną) oraz włączoną konsolą deweloperską. Na Chromie włączysz ją skrótem Ctrl + shift + j.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ostatnia proba z wami bo juz rece opadaja.
nie tutaj zeby uruchomic konto nie musze byc informatykeim chyba?? podaj kogos co to naprawi prosze . bo te zrob to zrob tamto to porazka z waszej strony. co nie widzisz ze probuje to uruchomic i sie nie da??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
prosze mi podac numer konta na ktore mam wplacic 1 zł do weryfikacji .i proste.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl żebyśmy mogli Ci pomóc, najpierw musimy znaleźć przyczynę Twoich problemów. Te zrzuty są bardzo dobre, więc już przekazałam je do zespołu technicznego o sprawdzenie Twoich problemów.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szkieletowkapl po prawej stronie w rogu masz przycisk "uruchom ponownie, aby zaktualizować". Kliknij w niego proszę i sprawdź, czy problem nadal występuje.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »