Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, próbowałem skonfigurować konto do wpłat, jedna aplikacja została odrzucona o czym zostałem poinformowany, zmieniłem dane i numer konta, zrobiłem przelew weryfikacyjny i jak na razie cisza. Kończą mi się pomysły jak to ugryźć 😅
Nie chcę się czepiać, zdążyli już odesłać trzy przelewy... No ale nie zaksięgowali 😅😂. Mało satysfakcjonująca odpowiedź, ale dziękuję, musi mi wystarczyć 🥴
Niestety nadal nie mam żadnej informacji, a ostatni przelew robiłem w czwartek 29 czerwca.
@stellArt83 Prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres: spolecznosc@alegro.pl. Zaznacz w wiadomości, że sprawa dotyczy tego wątku.
Dosłownie chwilę po napisaniu postu, konto zostało aktywowane, dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że to koniec komplikacji.