Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z nadaniem przesyłki wysyłam z allegro metoda Allegro One Box (Allegro One Kurier),pokazuje się komunikat
Nie można zamówić wybranej paczki: Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
Próbowałam już wylogować się i ponownie nadać odświeżam stronę i dalej nic ,proszę o pomoc
@Instinct41 Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia 🙂
Witam nr zamówienia : 3daad861-052c-11ed-a3da-25f1687bc1c6
@Instinct41 Dziękuję 🙂 Już wyjaśniam. Problem wynika z faktu, że Twój kod pocztowy nie jest jeszcze obsługiwany przez Allegro One Kurier. Nie powinieneś udostępniać takiej opcji w swoim cenniku dostaw (lub przed jej włączeniem powinieneś sprawdzić, czy usługa jest dostępna w Twoim mieście).
Dostępność usługi Allegro One Kurier sprawdzisz na tej stronie: https://allegro.pl/kampania/one/kurier
W takim wypadku są dwa rozwiązania: możesz poprosić Kupującego o anulowanie zamówienia i dokonanie nowego z wybraniem innej wysyłki lub wysyłka na własną rękę po ustaleniu kosztów z Kupującym.
Bardzo ważne jest to, żebyś usunął tę metodę dostawy ze swojego cennika, bo obecnie nie będziesz w stanie nadać takiej paczki. Pozostaw tylko One Boxa i One Punkt jako osobne pozycje zamiast pakietu z One Kurierem.
Możesz ewentualnie napisać wiadomość mejlową na onehandlowy@allegro.pl. Tam zweryfikujemy, czy możemy na Twój adres udostępnić podjazdy naszych kurierów.
Tak podejrzewałam boję się tych nowych metod udostępniać i się stało nie doczytałam dziękuję bardzo za pomoc
Pozdrawiam
@Instinct41 Rozumiem. Pamiętaj, że w razie potrzeby zawsze pomożemy i doradzimy tutaj na Gadane - więc jakbyś miał jakieś pytania, to daj znać 🙂
Oczywiście ,dziękuję jeszcze raz za błyskawiczną pomoc
@ko_alka To ja powiem inaczej, wydzwanialiście do mnie żebym to uruchomił - zgłaszałem problem że wcześniej to aktywowałem i nie mogłem tego nadać. dostałem zapewnienie że konsultant sprawdził po kodzie pocztowym że usługa działa i nie działa!
Po raz kolejny, teraz siedzę i wydzwaniam piszę na czatach i nikt nic nie wie czemu to nie działa.
Porażka z waszymi pomysłami... Proszę teraz do mojego klienta zadzwonić i mu to wyjaśnić bo ja nie zamierzam!
@WojCzar_PL Czy mogę Cię prosić o numer korespondencji, w której zostałeś poinformowany, że usługa Allegro One Kurier jest dostępna dla Twojego kodu pocztowego?
Możesz skorzystać z metod dostawy Allegro One Box i One Punkt, ale przed udostępnieniem usługi Allegro One Kurier należy sprawdzić jej dostępność tutaj: https://allegro.pl/kampania/one/kurier
Wszystkie informacje znajdują się w cennikach dostaw:
Nie podam numeru korespondencji bo go nie znam. Zadzwoniliście do mnie na telefon, konsultant sprawdził po kodzie pocztowym że kurier może przyjeżdżać i odbierać paczki ode mnie, poinformowany zostałem o godzinach granicznych, Pani nawet przez telefon podyktowała mi gdzie mam kliknąć i co zrobić aby to aktywować.
Za wiele rozmów z wami nie prowadzę więc bez problemu to sprawdzicie.
@WojCzar_PL Nie mam możliwości sprawdzenia tego, jakie informacje zostały Ci udzielone przez telefon. Bardzo przepraszam w imieniu Allegro, jeśli zostałeś wprowadzony w błąd. Sprawę przekazałam do odpowiedniego zespołu i sytuacja zostanie zweryfikowana.
podobno rozmowy rejestrujecie, ale zapewne tylko aby nagrywać co mówi jedna strona. Nie ważne.
Po raz drugi z waszą dostawą mam problem trzeci raz nie dam się zrobić w .. balona...