anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z negatywym komentarzem

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Otrzymałem właśnie swój pierwszy komentarz negatywny.

Klientka piszę iż paczka znalazła się nie w tym paczkomacie co potrzeba. Piszę że musiała przejechać poł miasta (Poznań)  aby odebrać paczkę. Sprawdziłem to w google maps miedzy oryginalnym paczkomatem a tym w którym Inpost umieścił paczkę to 900 metrów.

Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Może ktoś z Allegro mógłby pomóc? 

Przecież to nie ja wkładam te paczki.

Rece mi opadaja.

 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

LEW433
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Dokładnie taką myśl wyraziłem.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Spójrz na moją sygnaturę i na post, który ukazał się chwilę przed Twoim😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Knowhere  No właśnie... 😄

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Tak przy okazji, bo nie wiem czy dobrze ogarniam:

DarkStoorM_0-1601413976941.png

Wszelka odpowiedzialność i tak chyba spada na InPost, nie na sprzedającego? 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Poza tym nadawcą paczek smart (tych z przedrostkiem allegro w sensie) jest przecież... allegro😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

outletsiedlce
#9 Pomysłodawca#

nie martw się i olej a jesli cie to boli to w subiektywny sposób opisz info dla zainteresowanych klientów którzy czytają i tak kupują  

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Jak tylko dostanę odpowiedz zwrotna od Allegro i od Klientki to zamieszczę rozwiązanie sytuacji.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @BookCornerPL ,

kupująca nie ponosi odpowiedzialności za zmianę paczkomatu i ma prawo wyrazić swoje niezadowolenie w komentarzu do transakcji. Możesz przeprosić klientkę za niedogodności związane z realizacją zamówienia i grzecznie poprosić o usunięcie lub zmianę komentarza. Wpisywanie na czarną listę kupującego, który nie ze swojej winy musiał szukać swojego towaru w paczkomacie oddalonym od swojego miejsca zamieszkania nie jest dobrym pomysłem. Ta kupująca nadal będzie mogła u Ciebie kupować z innego konta i wystawiać komentarze do transakcji. Pamiętaj, że przesyłanie klientom obraźliwych wiadomości e-mail lub SMS jest niezgodne z regulaminem Allegro i może być podstawą do nałożenia ograniczeń na Twoje konto. Nie próbuj tego.

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Wysłałem maila z przeprosinami i zapytaniem co można zrobić aby poprawić ogólne wrażenie.

 

Obawiam się jednak ze to pewnie może nie pomoc aby zlikwidować ten komentarz.

 

Więcej będę wiedział jak porozmawiam z klientka.

 

dziękuje za radę 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@BookCornerPL jeśli ta klientka nie usunie Ci tego komenta to po prostu okaże się, że jest takim typem człowieka. Mógłbyś do niej z bukietem kwiatów jechać, a i tak Ci napluje w twarz (i weźmie kwiaty 🤣).

Obecnie ludzie są podli i tyle w temacie. Często są gnojeni w realnym życiu, a później udają cwaniaków w sieci i sobie odbijają czując się bezkarni.

Tyle się mówi o jakiejś tolerancji, prześladowaniach itp. a nikt się nie weźmie za zaostrzenie kar za różnego rodzaju hejt w sieci. Kiedyś tego nie było.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte A ja tutaj zacytuję jednego z moich ulubionych standuperów https://youtu.be/I0Q3-2MKnXo 😂

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Knowhere dobre 🙂 Nie znałem tego.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte No wiesz, podobno człowiek całe życie się óczy (czy jakoś tak)😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Chciałbym aby wypowiedział się ktoś Allegro co zrobić w tej sytuacji. Żeby mieć pełny obraz .

 

pozdrawiam 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BookCornerPLNa ten moment poczekaj proszę na odpowiedź naszego pracownika w tej sprawie. Odpowiadamy na wszystkie wiadomości w kolejności ich napływania, więc niebawem powinieneś otrzymać odpowiedź na swoje zgłoszenie.

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Super 🙂

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

W miedzyczasie Allegro w bardzo miły sposób ale jednak odmówiło w ingerencje w komentarz.

 

Klientka odpisała na maila prosząc o instrukcje jak usunąć komentarz.

 Zaproponowałem zwrot kosztów paliwa.

Klientka miała Smart wiec i przesyłka za free. 

Czy usunie komentarz na to będziemy musieli jednak zaczekać.

oznacz moderatorów

Frahs
#7 Wielbiciel#

Popcorn przygotowany i czekamy w napięciu na finał tej ekscytującej sprawy :)! 

Na pewno skończy się pozytywnie dla Ciebie !

 

Pozdrawiam

Piotr

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Mam nadzieję.

 

Jest jeszcze szansa że zwróci towar bez podania przyczyny 😂

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Witam serdecznie.

 

Sprawe udalo sie załatwić pozytywnie.

 

Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc.

 

oznacz moderatorów