Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem właśnie swój pierwszy komentarz negatywny.
Klientka piszę iż paczka znalazła się nie w tym paczkomacie co potrzeba. Piszę że musiała przejechać poł miasta (Poznań) aby odebrać paczkę. Sprawdziłem to w google maps miedzy oryginalnym paczkomatem a tym w którym Inpost umieścił paczkę to 900 metrów.
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Może ktoś z Allegro mógłby pomóc?
Przecież to nie ja wkładam te paczki.
Rece mi opadaja.
@DarkStoorM Dokładnie taką myśl wyraziłem.
@DarkStoorM Spójrz na moją sygnaturę i na post, który ukazał się chwilę przed Twoim😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere No właśnie... 😄
Tak przy okazji, bo nie wiem czy dobrze ogarniam:
Wszelka odpowiedzialność i tak chyba spada na InPost, nie na sprzedającego? 🙂
@DarkStoorM Poza tym nadawcą paczek smart (tych z przedrostkiem allegro w sensie) jest przecież... allegro😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
nie martw się i olej a jesli cie to boli to w subiektywny sposób opisz info dla zainteresowanych klientów którzy czytają i tak kupują
Jak tylko dostanę odpowiedz zwrotna od Allegro i od Klientki to zamieszczę rozwiązanie sytuacji.
Witaj @BookCornerPL ,
kupująca nie ponosi odpowiedzialności za zmianę paczkomatu i ma prawo wyrazić swoje niezadowolenie w komentarzu do transakcji. Możesz przeprosić klientkę za niedogodności związane z realizacją zamówienia i grzecznie poprosić o usunięcie lub zmianę komentarza. Wpisywanie na czarną listę kupującego, który nie ze swojej winy musiał szukać swojego towaru w paczkomacie oddalonym od swojego miejsca zamieszkania nie jest dobrym pomysłem. Ta kupująca nadal będzie mogła u Ciebie kupować z innego konta i wystawiać komentarze do transakcji. Pamiętaj, że przesyłanie klientom obraźliwych wiadomości e-mail lub SMS jest niezgodne z regulaminem Allegro i może być podstawą do nałożenia ograniczeń na Twoje konto. Nie próbuj tego.
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Wysłałem maila z przeprosinami i zapytaniem co można zrobić aby poprawić ogólne wrażenie.
Obawiam się jednak ze to pewnie może nie pomoc aby zlikwidować ten komentarz.
Więcej będę wiedział jak porozmawiam z klientka.
dziękuje za radę
@BookCornerPL jeśli ta klientka nie usunie Ci tego komenta to po prostu okaże się, że jest takim typem człowieka. Mógłbyś do niej z bukietem kwiatów jechać, a i tak Ci napluje w twarz (i weźmie kwiaty 🤣).
Obecnie ludzie są podli i tyle w temacie. Często są gnojeni w realnym życiu, a później udają cwaniaków w sieci i sobie odbijają czując się bezkarni.
Tyle się mówi o jakiejś tolerancji, prześladowaniach itp. a nikt się nie weźmie za zaostrzenie kar za różnego rodzaju hejt w sieci. Kiedyś tego nie było.
@konto zamknięte A ja tutaj zacytuję jednego z moich ulubionych standuperów https://youtu.be/I0Q3-2MKnXo 😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere dobre 🙂 Nie znałem tego.
@konto zamknięte No wiesz, podobno człowiek całe życie się óczy (czy jakoś tak)😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Chciałbym aby wypowiedział się ktoś Allegro co zrobić w tej sytuacji. Żeby mieć pełny obraz .
pozdrawiam
@BookCornerPLNa ten moment poczekaj proszę na odpowiedź naszego pracownika w tej sprawie. Odpowiadamy na wszystkie wiadomości w kolejności ich napływania, więc niebawem powinieneś otrzymać odpowiedź na swoje zgłoszenie.
Super 🙂
W miedzyczasie Allegro w bardzo miły sposób ale jednak odmówiło w ingerencje w komentarz.
Klientka odpisała na maila prosząc o instrukcje jak usunąć komentarz.
Zaproponowałem zwrot kosztów paliwa.
Klientka miała Smart wiec i przesyłka za free.
Czy usunie komentarz na to będziemy musieli jednak zaczekać.
Popcorn przygotowany i czekamy w napięciu na finał tej ekscytującej sprawy :)!
Na pewno skończy się pozytywnie dla Ciebie !
Pozdrawiam
Piotr
Mam nadzieję.
Jest jeszcze szansa że zwróci towar bez podania przyczyny 😂
Witam serdecznie.
Sprawe udalo sie załatwić pozytywnie.
Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc.