anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem ze statusem paczki.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Mam problem ze statusem paczki. Wysłałem paczkę, klientka jej nie odebrała, paczka wróciła do mnie. Na stronie InPostu wszystko widać tak jak było to w rzeczywistości, natomiast na Allegro widać tylko że paczka jest w drodze. Klientka przez to twierdzi, że wysłałem paczkę i od jakiegoś czasu jest w drodze. Co mogę zrobić, żeby status paczki zmienił się na nieodebrana/zwrot do nadawcy? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Adibox_sklep na allegro nie ma takiego statusu. Nie pomyśleli, że klienci nie będą odbierać paczek 😀

musisz opierać się na statusie paczki u przewoźnika.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep podaj proszę numer zamówienia. @Client:44052296 ma rację, status przesyłki ze strony przewoźnika jest wystarczający, aby udowodnić, że przesyłka nie została odebrana. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

numer zamówienia: 170de4a0-6a39-11ed-8df4-c5605257de95

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep sprawdziłam to i u nas w systemie jest informacja, że przesyłka wraca do nadawcy, ponieważ nie została odebrana. W razie dyskusji czy problemów z kupującą masz wystarczające dowody na udowodnienie dostarczenia przesyłki. 
Mam nadzieję, że sprawę uda się wyjaśnić!  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów