
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem ze statusem paczki. Wysłałem paczkę, klientka jej nie odebrała, paczka wróciła do mnie. Na stronie InPostu wszystko widać tak jak było to w rzeczywistości, natomiast na Allegro widać tylko że paczka jest w drodze. Klientka przez to twierdzi, że wysłałem paczkę i od jakiegoś czasu jest w drodze. Co mogę zrobić, żeby status paczki zmienił się na nieodebrana/zwrot do nadawcy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adibox_sklep na allegro nie ma takiego statusu. Nie pomyśleli, że klienci nie będą odbierać paczek 😀
musisz opierać się na statusie paczki u przewoźnika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adibox_sklep podaj proszę numer zamówienia. @Client:44052296 ma rację, status przesyłki ze strony przewoźnika jest wystarczający, aby udowodnić, że przesyłka nie została odebrana.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
numer zamówienia: 170de4a0-6a39-11ed-8df4-c5605257de95

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adibox_sklep sprawdziłam to i u nas w systemie jest informacja, że przesyłka wraca do nadawcy, ponieważ nie została odebrana. W razie dyskusji czy problemów z kupującą masz wystarczające dowody na udowodnienie dostarczenia przesyłki.
Mam nadzieję, że sprawę uda się wyjaśnić!
Moderatorka