anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam ustawioną natychmiastową wysyłkę , ale klient zażyczył sobie wysyłkę za 3dni

lustra_mirore
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, Mam ustawioną natychmiastową wysyłkę , ale klient zażyczył sobie wysyłkę za 3dni i straciłem punkty za nieterminową wysyłkę .

Mam też inną sytuację , że klient odebrał przesyłkę osobiście i nie drukowałem etykiety. Jak zrobić żeby przesyłka była uznana za wysłaną.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Wyślij jak kupujący chce a później poproś o wyłączenie z jakości, Natomiast jak chcesz zmienić tamtą w systemie- nie da się.

oznacz moderatorów

lustra_mirore
#7 Wielbiciel#

Czyli tamta przesyłka odebrana przez klienta do kiedy będzie mi zaniżać punkty za nieterminową wysyłkę ?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@lustra_mirore z tą  pierwszą to już pisz do allegro dołączając wiadomość od kupującego a z tą drugą to jak nie masz jakie potwierdzenia odbioru to może wystarczy podstawić inny numer paczki.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@lustra_mirore możemy wykluczyć takie zamówienie z Twojej jakości sprzedaży - żeby to zrobić potrzebujemy dowodu, że była to prośba klienta. Może to być np. zrzut ekranu wiadomości od kupującego. Prześlij zrzut na mail: spolecznosc@allegro.pl (w wiadomości dodaj link do tego wątku). 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów