Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Mam ustawioną natychmiastową wysyłkę , ale klient zażyczył sobie wysyłkę za 3dni i straciłem punkty za nieterminową wysyłkę .
Mam też inną sytuację , że klient odebrał przesyłkę osobiście i nie drukowałem etykiety. Jak zrobić żeby przesyłka była uznana za wysłaną.
Wyślij jak kupujący chce a później poproś o wyłączenie z jakości, Natomiast jak chcesz zmienić tamtą w systemie- nie da się.
Czyli tamta przesyłka odebrana przez klienta do kiedy będzie mi zaniżać punkty za nieterminową wysyłkę ?
@lustra_mirore z tą pierwszą to już pisz do allegro dołączając wiadomość od kupującego a z tą drugą to jak nie masz jakie potwierdzenia odbioru to może wystarczy podstawić inny numer paczki.
@lustra_mirore możemy wykluczyć takie zamówienie z Twojej jakości sprzedaży - żeby to zrobić potrzebujemy dowodu, że była to prośba klienta. Może to być np. zrzut ekranu wiadomości od kupującego. Prześlij zrzut na mail: spolecznosc@allegro.pl (w wiadomości dodaj link do tego wątku). 😊