Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o pomoc, jako początkujący sprzedający gubię się w przesyłkach i dostawach.
Otóż kupujący kupił ode mnie 2 przedmioty które spakowałem do jednej paczki.
Natomiast wygenerowałem dwie etykiety i wisi mi jedna nie wysłana przesyłka.
Kupujący wyraził zgodę na przesyłkę w jednej paczce natomiast czy ktoś będzie mnie ścigał że druga nie jest wysłana?
Czy zostanę obciążony podwójnie za koszty przesyłki?
I dlaczego wygenerowano dwie etykiety, może mam coś źle ustawione w przesyłkach?
Numer zamówienia to dd4fe470-d336-11ef-b45c-0bad39676487
Będę wdzięczny za pomoc!
@milabyte2025 Opłata za etykietę jest naliczana dopiero po jej nadaniu, zatem nie zapłacisz za niewykorzystaną etykietę. Ilość etykiet przypisanych do zamówienia jest zależna od ustawień cennika dostawy, jednak nie musisz generować wszystkich etykiet.
Ale nie będzie problemu że jedna przesyłka nie została wysłana? Tylko wrzuciłem 2 do jednej paczki?
@milabyte2025 Na wszelki wypadek wklej numer tej wysłanej przesyłki również przy drugim zamówieniu, wtedy nie wpłynie to na statystyki terminowości
Oba przedmioty zostały zamówione w jednym zamówieniu.
Czy mogę usunąć tą drugą przesyłkę?
@milabyte2025 Sprawdź sobie w ustawieniach cennika, może masz wpisany tylko jeden przedmiot do przesyłki